مسئولان باشگاه مس کرمان مذاکرات جدی را با رضا عنایتی انجام داده اند، اما این بازیکن قرار دادی را با این تیم امضا نکرده است که رسمی باشد، اما مسئولان این تیم مدعی شدند که اگر وی قصد حضور در استقلال را دارد باید غرامت دهد خبری که عنایتی آنرا رد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، قرار داد عنایتی با مسی ها رسما ثبت نشده است و این در حالی است که این بازیکن قصد دارد به استقلال باز گردد و مذاکراتی را نیز انجام داده است اما ادعای باشگاه مس مبنی بر پرداخت غرامت، با شرایطی که عنایتی دارد مطابقت ندارد و این بازیکن به آن معترض است.

گفتنی است باشگاه مس خواستار حضور عنایتی در هئیت فوتبال است تا قرار دادش را ثبت کند اما این بازیکن منتظر استقلال است  با اینکه قصد داشت شرایط را پس از جلسه هیئت مدیره تیم استقلال مشخص کند، اما این اتفاق رخ نداد و تکلیف آبی ها مشخص نشد تا رضا عنایتی برای انتخاب دچار مشکلات جدی شود زیرا مسئولان مس کرمان خواستار امضای قرار داد وی هستند تا خیالشان از مسی نشدن عنایتی راحت شود.

شایان ذکر است مسئولان تیم استقلال و مهاجم سابق صبای قم معتقدند که قرار داد داخلی رضا عنایتی با مسی ها اعتبار لازم و رسمی را ندارد و ادعای مسئولان مس کرمان قابل پذیرش نیست.

در این میان شایعاتی در خصوص تماس رضا عنایتی با یکی از اعضای هئیت مدیره تیم استقلال مطرح است تا شرایط برای حضورش در این تیم فراهم شود البته گفته می شود وی سه فصل گذشته نیز با واعظ آشتیانی تماس گرفت و به استقلال بازگشت./مح

برچسب ها: رضا عنایتی ، مس ، غرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار