"ژنرال" به سیمافیلم رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما فیلم ، تدوین فیلم تلویزیونی "ژنرال" به کارگردانی علی شاه حاتمی روز یکشنبه 7خرداد ماه به پایان رسید و نسخه اولیه این کار به زودی تحویل سیمافیلم می شود.
سید جلال چاوشیان تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: بهزادبهزاد پور تدوین فاین کات این کار را به پایان برده است و نسخه اولیه در 85 دقیقه به منظور بازبینی تحویل سیمافیلم می شود.
وی افزود: برای ساخت موسیقی نیز صحبت هایی با فردین خلعتبری داشته ایم که در صورت توافق این آهنگساز موسیقی "ژنرال" را خواهد ساخت.
چاوشیان تصریح کرد: خوشبختانه کار از ریتم و افت و خیز خوبی برخوردار است و با توجه به زمانی که برای ساخت آن صرف و توانی که تمام اعضای گروه بر روی این کار گذاشتند معتقدم یکی از بهترین تله فیلم های جنگی است که تا کنون در مرکز سیمافیلم تولید شده است.
بنا بر این گزارش ، تصویربرداری " ژنرال" در دو مقطع زمانی انجام شد که فاز اول در اسفند ماه به پایان رسید و بعد از وقفه ای یک ماهه تصویربرداری بخش‌های عملیات نظامی شهرک دفاع مقدس گرفته شد.
به تصویر کشیدن بخش‌های ‌عملیات نظامی فیلم نیاز به تانک‌ها و تجهیزات خاص داشت که با ارتش جمهوری اسلامی هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و صحنه های مربوط به این عملیات ها تصویربرداری شد.
این فیلم به صورت HD تصویربرداری شده است .
در خلاصه داستان فیلم آمده است: ژنرال قصه دو روحانی به نام های حمید (شهبانی نوری) و کریم (یاسر ولایی)را به تصویر می‌کشد که نیت کرده‌اند به جبهه آمده و در گردان شهادت که گردان خط‌‌شکن است، مشغول به خدمت شوند، اما از آنجایی که نیروهای این گردان تکمیل است آنها... .
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از: نویسنده وکارگردان: علی‌ شاه‌حاتمی /تهیه‌کننده: سید جلال چاوشیان /برنامه ریز و دستیار 1 کار‌گردان : ابراهیم شفیعی/مدیر فیلمبرداری : ناصر کاووسی/ عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد کمالی/ مدیرتولید : علیرضا بیات / تدوین: بهزاد بهزاد پور/ صدابردار : آرش برومند/ طراح صحنه : امیر حسین مدرس/ طراح گریم: فرید کشن فلاح/ گروه جلوه‌های ویژه: طراح : محسن روزبهانی. ازبازیگران این اثر می توان به: میلاد کی مرام(اصغر)،علی اوسیوند(حاج علی)،عطاء سلمانیان(مصطفی)،محمدرضا شهبانی نوری(حمید)، سجاد شاه حاتمی(جواد )،یاسر ولایی(کریم )، ابراهیم شفیعی،مجتبی محسنی،حسین علی میرشاهی، محرم علی آذر آفزا،سامان نیک سرشت اشاره کرد.
"ژنرال" را سید جلال چاوشیان در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار