قائم مقام وزير نيرو خطاب به مديران صنعت آب و برق كشور، بر لزوم پيش بيني تدابير لازم براي ورود به فصل گرما تاکيد کرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو ، علي ذبيحي در نشستي با مديران صنعت آب و برق كشور، با اشاره به آغاز فصل گرما گفت: تمام مديران وزارت نيرو بايد با توجه به حساسيت دو مقوله آب و برق با جديت بيشتري در اين عرصه تلاش كنند.
وي درخصوص بحث هدفمندي يارانه ها گفت: هدفمندي يارانه ها طرحي است كه همه اقشار جامعه آن را تاييد كردند و براي اصلاح اقتصاد كشور لازم است.
قائم مقام وزير نيرو با اشاره به اينكه مرحله نخست هدفمندي يارانه ها با وجود دست اندازهاي فراوان به خوبي به ثمر نشست، گفت: ظرفيتي كه در زمان كنوني در قانون بودجه به دولت داده شده است، نمي تواند دولت را راغب كند تا مرحله دوم را اجرايي كند.
ذبيحي با اشاره به كشورهايي مانند ايران که سال ها تسلط قدرت هاي استعماري، موجب عقب ماندگي اين کشورها شده است، تصريح كرد: اكنون كشور در مرحله اي است كه مي تواند توان خود را بازيابد و دشمن چنين چيزي را نمي پسندد.
ذبيحي با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ، به شكل گيري كارگروه هاي 9 گانه در وزارت نيرو اشاره كرد و گفت: محور كار اين كارگروه ها همان تكاليف و وظايفي است كه بايد براي رسيدن به شعار اصلي سال به آن توجه كرد.
وي به ثمر نشستن بسياري از طرح هاي نيمه تمام، اجرايي شدن مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه ها، توجه به بحث آب هاي مرزي، اقتصاد آب و برق، استفاده حداكثري از ظرفيت بودجه 91 و برنامه پنجم توسعه را ازجمله عناوين مهم كارگروه ها دانست.
وي گفت : تبديل دو ميليون هكتار اراضي كشاورزي ديم به آبي، توجه به بحث انرژي هاي تجديد پذير و توليد پراكنده و توجه به بخش خصوصي و رفع مشکلات اين بخش در فعاليت هاي صنعت آب و برق ديگر عناوين اصلي فعاليت كارگروه ها هستند.
ذبيحي تصريح کرد: مديران بخش آب بايد وظيفه خود را آن طور كه نتايج آن براي مردم مفيد و موثر باشد، انجام دهند./س

برچسب ها: نیرو ، فصل گرما ، هدفمندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار