شهرياري يکي از گزينه هاي مديرعاملي استقلال هم اکنون وارد جلسه شد و به شايعات پيرامون اين تيم قوت بخشيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گزينه اصلي مورد نظر اعضاي تيم استقلال از سوي تمام اعضاي اين تيم مورد پذيرش قرار دارد و براي حضور در جلسه فراخوانده شده تا در اين جلسه مسئولان برنامه هاي وي را مورد بررسي قرار دهند و پس از آن اقدامات لازم براي انتخاب صورت بپذيرد.

از طرفي مدير عامل تيم استقلال معتقد است كه انتخاب سرمربي آبي ها به عهده مدير عامل است و اعضاي هيئت مديره نبايد دخالتي در آن داشته باشند.

اما نكته قابل توجه بررسي اعضاي هيئت مديره و مذاكرات اعضاي با امير قلعه نوعي است مسئولان تيم از قلعه نوعي درخواست كردند تا در جلسه حاضر شود و توضيحات رادر خصوص برنامه هاي وشرايط خود براي حضور در استقلال ارائه كند تا درنهايت اعضاي هيئت مديره در خصوص وي تصميم گيري كنند اما سرمربي سابق تراكتور سازي در اين خصوص در ابتدا پاسخ قاطعي به آبي ها ارائه نكرد و اعلام شده كه قصد حضور در جلسه فوق را ندارد.

امير قلعه نوعي اعلام كرده است كه برنامه هاي وي در زمان مناسب به هيئت مديره ارائه مي شود اما آخرين اخبار حاكي از آن است كه وي در تهران است و تا ساعاتي ديگر در جلسه با هيئت مديره حاضر مي شود زيرا وضعيت را براي اين اقدام مناسب به نظر مي رسد.

*حضور غير منتظره فتح اله زاده

گفتني است، با وجود اينکه گفته مي شد فتح اله زاده در اين جلسه حضور نمي يابد اما وي دقايقي پيش به همراه اميدوار رضايي وارد اين جلسه محرمانه شد.

* حضور شهرياري در جلسه

شهرياري يکي از گزينه هاي مديرعاملي تيم استقلال هم اکنون وارد جلسه محرمانه امروز شد و به شايعات مديرعاملي در استقلال قوت بخشيد.

* قلعه نوعي: در مورد سرمربيگري صحبت نکرديم

قلعه نوعي گفت: پس از خروج از جلسه در يک جمله کوتاه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد سرمربيگري در استقلال صحبت نکرديم.

اخبار تکميلي متعاقبا اعلام مي شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار