بازيكن تيم نيروي زميني گفت: با سپاهان قرارداد دارم و بعد از اتمام سربازي ام از نيروي زميني جدا مي شوم و به اين تيم باز مي گردم.

سجاد استكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: يك ماه از سربازي ام باقي مانده است و با اتمام اين فصل و شروع فصل بعدي مدت خدمتم تمام مي شود و از نيروي زميني جدا مي شوم و با توجه به اينكه با سپاهان قرارداد دارم به اين تيم باز مي گردم.

وي تصريح كرد: از قطر و چند كشور اروپائي پيشنهاد دارم و در صورتي كه بتوانم از سپاهان رضايت بگيرم به احتمال زياد به يكي از تيم هاي قطري بروم .

استكي در خصوص نرفتن به كشورهاي اروپايي گفت: در بازيهاي انتخابي المپيك سال گذشته كه مهرماه در كره جنوبي برگزار شد در ديدار با عربستان از ناحيه كمر آسيب ديدم و مصدوم شدم و براي درمان به قطر رفتم كه شايعه پناهندگي مرا به اين كشور مطرح كردند و اين در صورتي بود كه چنين موضوعي صحت نداشت و من فقط براي درمان آسيب ديدگي رفتم.

وي عنوان كرد: در بازي روز گذشته مقبل شهرداري زرند كرمان بازيكنان خوب ظاهر شدند و موفق شديم با نتيجه 43 بر 38 اين تيم را از پيش رو برداريم.

استكي اشاره كرد: بازيهاي ليگ برتر فشرده و حساس هستند و به بازيكنان تيم فشار مي آيد و آنها خسته مي شوند و  مي تواند بر روند بازي تاثير بگذارد .

بازيکن تيم نيروي زميني تاكيد كرد: نزديك به 6 سالي است كه عضو تيم ملي هندبال كشورمان هستم در اين مدت 2 سال در رده هاي نوجوانان و جوانان و بقيه را در بخش بزرگسالان براي تيم ملي بازي كرده ام.

وي اضافه كرد: تا چند روز آينده رقابت هاي المپيك 2012 لندن آغاز ميشود و بازيكنان تيم ملي با سرمربي اسبق تيم مشكل نداشتند مطمئنا به المپيك مي رفتيم يقين داشتم با اين پتانسيل بازيكنان به فينال هم راه مي يافتيم.

استكي خاطرنشان كرد: عدم حضور تيم ملي كشورمان در المپيك به اين ورزش ضربه مي زند اگر به اين مسابقات مي رفتيم نگاه جهانيان به ما فرق مي كرد و هندبال ميهن مان بيشتر به دنيا معرفي مي شد./مح

برچسب ها: سپاهان ، استکی ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار