معاون امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: پیست اسکی چناران عنوان قطب گردشگری ورزشی استان را داراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سعید حسین پور در بازدید از پیست اسکی چناران گفت: فعال‌سازي اين منطقه فرصتي براي راه‌اندازي ديگر رشته هاي ورزشي همچون کوهنوردي، يخ نوردي، دوچرخه‌سواري کوهستان و قايقراني ايجاد خواهد کرد.

وی افزود: در صورت توجه و تخصيص اعتبار مي‌توان منطقه شيرباد چناران را به عنوان قطب گردشگري ورزشي در استان معرفي کرد و پس از برآورد هزينه و ارائه مطالعه دقيق اين طرح، استانداري خراسان رضوي آمادگي حمايت مالي به منظور احداث راه دسترسي به اين منطقه را دارد.

حسین پور با اشاره به موقعيت و شرايط آب و هوايي منطقه شيرباد چناران، عنوان کرد: بارش‌هاي فراوان و وجود برف در چندين ماه از سال در اين منطقه زمينه‌ساز فعاليت بيشتر ورزش‌هاي زمستاني است.

معاون امور عمراني استاندار خراسان رضوي ايجاد مسير دسترسي ايمن به پيست اسکي شيرباد چناران را ضروري دانست و تاکيد کرد: اميد است با حمايت همه دستگاه‌هاي مرتبط شاهد تحول بزرگي در ورزش‌هاي زمستاني استان باشيم.

رييس هيات اسکي خراسان رضوي نيز با ابراز خرسندي از توجه مسوولان و جامعه ورزشي استان، اظهار کرد: سال‌ها در انتظار به ثمر نشستن تلاش‌ها در خصوص اختصاص فضايي مناسب براي ورزش اسکي خراسان رضوي بوديم که باهمت موسسان پيست اسکي شيرباد چناران اين امر محقق شد.

علیرضا مختارزاده گفت: حصول نتيجه و توسعه اين منطقه مستلزم حمايت مسوولان استاني است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.