کتاب تکنولوژی تبلیغ آموزه هایی در راستای تهیه کاردستی های دینی به مربیان و معلمان ویژه کودکان و نوجوانان ارایه می دهد.

محمود خیری مولف کتاب تکنولوژی تبلیغ و برگزیده جشنواره نوآوری های تبلیغ دینی در سال جاری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: روش ساخت کاردستی های دینی در این کتاب گردآوری شده و در راستای انتقال مفاهیم دینی به همراه سی دی آموزش به مخاطبان ارایه می شود.

وی با اشاره به این مطلب که کتاب تکنولوژی تبلیغ مقام دوم در رشته تکنولوژی تبلیغ را در جشنواره نوآوری های تبلیغ دینی بدست آورده است، افزود: در این کتاب با حدود 50 اثر مختلف به همراه معرفی کاردستی مفاهیم دینی مختلفی را به مخاطبان آموزش می دهد.

مولف کتاب تکنولوژی تبلیغ در ا ین باره تصریح کرد: معراج پیامبر با 3 کاردستی، ایه یک سوره اسرا با کاردستی های مسجد الاقصی، کعبه، آسمان، آشنایی با زندگی پیامبر (ص) با کاردستی غار ثور و عنکبوت از جمله آثاری است که در این کتاب برای ساخت کار دستی به مخاطبان ارایه شده است.

وی با اشاره به آموزش این کتاب به علاقه مندان و مربیان کودک و نوجوانان گفت: امیدواریم با همکاری کانون های فرهنگی و هنری مساجد دوره های آموزشی گ سترده تری برای این کتاب برگزار شود.

خیری با اشاره به برگزاری جشنواره کاردستی های دینی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: کتاب تکنولوژی تبلیغ یکی از منابع جشنواره کاردستی های دینی کانون های مساجد در سال جاری است.

وی با اشاره به تهیه آثار مختلف تبلیغی و دینی خود در  گذشته افزود: تهیه و نشر  کتاب های آموزش نقاشی قرآن و احادیث ویژه کودکان و نوجوانان آموزش شیوه های فنون تبیین احادیث کودک و نوجوانان ساخت وسایل کمک آموزشی چون قلعه نماز، غار ثور، آموزش قصص قرآنی در قالب نرم افزار ها و مسابقات قرآنی از جمله مباحث نوآورانه و جدید آموزش در امر تبلیغ دینی است که با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه انجام شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار