رئیس اداره 137 شهرداری منطقه 10 از نصب زیر مخزن در سطح منطقه با تلاش این اداره، خبر داد.

ابراهیم قلی زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی و سهولت در تخلیه مخازن اداره شهرداری نسبت به نصب زیر مخزنی در خیابان ارومیه حد فاصل خوش و رودکی اقدام کرد.

قلی زاده در ادامه با اشاره به پاکسازی برچسب های سطح منطقه تصریح کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و آراستگی مناظر شهری عملیات پاکسازی برچسب ها کوچه مجتهدی واقع در خیابان جیحون به ا تمام رسید.

وی اظهار داشت: عوامل اجرایی 137 در راستای پاسخگویی به نیاز اهالی خیابان های قصد الدشت، جیحون و رودکی و با توجه به اجرای عملیات شرکت فاضلاب و همچنین حفاری این شرکت این اداره نسبت به جمع آوری خاک و نخاله مازاد معابر اقدام به عمل آورد و این عملیات رضایت شهروندان را در پی داشت.

*حفظ و نگهداری فضای سبز در سطح محدوده

عباس صمدیان معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه گفت: در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز منطقه و همچنین زیبا سازی چهره بوستان های این منطقه، عملیات ترون زنی در بوستان های منطقه انجام شد و این عملیات در بوستان های چناران و رضوان به اتمام رسید.

صمدیان عنوان کرد: به منظور توسعه فضای سبز این اداره نسبت به اجرای عملیات سم پاشی بر علیه آفات برگ خوار درختان نارون موجود در خیابان خوش و جیحون اقدام کرد و این عملیات به منظور جلوگیری از ابتلا درختان به آفت برگ خوار نارون به پایان رسید.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 10 اعلام کرد: به منظور آراستگی منظر شهری،‌ این اداره نسبت به کاشت گل در قطعات بوستان های سطح محدوده اقدام به عمل آورد.

وی اذعان داشت: علف کشی و کندوکوب مناسب و دقیق می تواند باعث بهبود ظرفیت ذخیره آب، تهویه خاک، ظرفیت نفوذ پذیری و گرم کردن خاک و همچنین تبخیر خاک شور از این رو این اداره نسبت به انجام عملیات کندوکوب در بین درختان در بوستان های سطح محدوده اقدام کرد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار