عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: بر اساس اظهارات معاون اول رئيس جمهور با نمايندگان بازمانده از مجلس نهم، تصميم بر اين است كه به نحوي متناسب با شأن افراد از آنها در كارهاي تجربي كمك بگيرند.


حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به كميته جذب نمايندگان جا مانده از مجلس نهم، گفت: بر اساس اظهارات معاون اول رئيس جمهور با نمايندگان بازمانده از مجلس نهم تصميم بر اين است كه به نحوي متناسب با شأن افراد از آنها در كارهاي تجربي كمك بگيرند.

 

حجت‌الاسلام ابراهيمي تشكيل اين كميته را يك كار ارزشي دانست و افزود: تشكر و قدرداني از نمايندگان مجلس، برخورد همراه با صميميت آقاي رحيمي، نفس استفاده از تجربيات افراد با تجربه مجلس هشتم در كارهاي اجرايي جنبه ارزشي داشته و در مجموع امري پسنديده است.

 

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت:‌ برحسب استفاده‌اي كه در آينده از اين كميته قرار است انجام شود، ارزش اين كار را مشخص تر مي كند.

 

وي با بيان اينكه اصل موضوع جذب نمايندگان بازمانده از مجلس نهم كار خوب و پسنديده اي است، خاطر نشان کرد:‌ برقراري روابط مسئولين مي‌تواند در حركات سياسي آينده كشور، در عرصه انتخابات و يا در جهات ديگر موثر واقع شود./س3
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار