مسابقات بين المللي آبهاي آرام اسلواكي با درخشش قايقرانان كشورمان در اسلواكي پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: تيم ملي زير 23 سال و جوانان آبهاي آرام كشورمان كه با تركيب 11 قايقران در مسابقات بين المللي اسلواكي شركت كرده بود با كسب 4 مدال طلا، يك نقره و 3 برنز به كار خود در اين رقابت ها پايان داد.
عادل مجللي نماينده كانوي كشورمان در اين رقابت ها با كسب 3 مدال طلا نتيجه درخشاني را براي تيم اعزامي كشورمان رقم زد مجللي در كانوي يك نفره 200، 500 و 400 متر موفق به كسب مدال طلا شد.
محسن سعادتخواه و پژمان ديوسالار ديگر مدال طلاي كشورمان را در كانوي 2 نفره زير 23 سال كسب كردند.
علي آقاميرزايي كاياك سوار كشورمان نقره گرفت، پژمان ديوسالار در كانوي يك نفره 500متر جوانان، محسن سعادتخواه و پژمان ديوسالار در كانوي 2 نفره، 200متر زير 23 سال و بابك دربان و سعيدفضل اولي در كاياك 2 نفره 200 متر زير 23 سال مدال هاي برنز كشورمان را در اين رقابت ها كسب كردند.
همچنين قايقرانان كشورمان در اين رقابت ها 3 مقام چهارم و 3 مقام پنجم بدست آوردند.

*برگزاري مسافت 200 متر

قايقرانان كشورمان در روز آخر مسابقات اسلواكي در رشته 200متر نيز به مصاف حريفان خود رفتند و موفق به كسب يك مدال طلا و 2 برنز شدند.
رضابهجتي نماينده كشورمان در كاياك يك نفره 200متر جوانان در مسابقه مقدماتي با حريفاني از اسلواكي، صربستان، انگليس،‌ تركيه، اتريش، مجارستان و چك روبرو شد و در نهايت با زمان 39 ثانيه و 44 صدم ثانيه پنجم شد و راهي نيمه نهايي شد.

در مسابقه نيمه نهايي اين ماده نيز رضوان بهجتي به مصاف قايقراني از كشورهاي پرتغال، استوني، انگليس، فلاند، مجارستان چك و ژاپن رفت و در پايان با كسب ركورد 39 ثانيه و 14 صدم ثانيه پنجم شد و از راه يابي به فينال بازماند در رقابت هاي مقدماتي كاياك يك نفره 200 متر زير 23 سال در گروه اول بابك دربان به مصاف قايقرانان از كشورهاي استوني، اسلواكي، انگليس، كومبو، تركيه و اسكاتلند رفت و در پايان بازمان 38 ثانيه و 84 صدم ثانيه چهارم شد و راهي نيمه نهايي شد.

در گروه دوم مقدماتي نيز علي آقا ميرزايي با قايقرانان كشورهاي اسلواكي قبرس، كومبو، استوني، دانمارك، انگليس و ساموئا روبرو شد و در پايان با زمان 40 ثانيه و يك صدم ثانيه پنجم شد و راهي نيمه نهايي شد.
در رقابت هاي نيمه نهاي اين ماده نيز قايقرانان كشورمان با زمان 37 ثانيه و 26 صدم ثانيه اول شد و به فينال راه پيدا كرد و علي آقاميرزايي ديگر نماينده كشورمان با زمان 37 ثانيه و 96 صدم ثانيه ششم شد.

در مسابقه فينال كانوي يك نفره 200متر زير 23 سال عادل مجللي و كيا اسكندري با حريفاني از پرتغال، اسلواكي، انگليس و نروژ روبرو شدند و در نهايت مجللي با زمان 40 ثانيه و 74 صدم ثانيه صاحب مدال طلا شد و كيا اسكندري نهم شد.
در  مسابقه فينال كاياك 2 نفره زير 23 سال سعيد فصل اولي و بابك دربان با قايقران صربستان، انگليس، اسلواكي و شيلي رقابت كردند و در نهايت بازمان 34 ثانيه 35 صدم ثانيه برنز گرفت.

در رقابت هاي فينال كانوي 2 نفره 200 متر زير 23 سال محسن سعادتخواه و پژمان ديوسالار با قايقرانان كشورهاي پرتغال، اسلواكي و انگليس روبرو شدند و در نهايت با زمان 39 ثانيه و 7 صدم ثانيه برنز گرفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار