معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 20 از راه اندازي سامانه هوشمند كنترل ورود و خروج تاكسي هاي اين منطقه در پايانه هاي تاكسيراني خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران عليرضا اسفرايني نژاد هدف از راه اندازي اين سامانه را  كنترل عملكرد و نظارت بيشتر بر تاكسي هاي منطقه عنوان كرد و افزود : سامانه هوشمند كنترل ورود و خروج تاكسي ها مبتني بر تكنولوژي  استفاده از  RFID  بوده و از اين طريق امكان كنترل محل تردد هر تاكسي در هر نقطه از شهر ايجاد مي‌شود.
 اسفرايني نژاد به لزوم هوشمندسازي ناوگان تاكسي راني به منظور ترغيب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومي اشاره كرد و اذعان داشت: به منظور هوشمندسازي ناوگان تاكسيراني دستگاه مورد اشاره بر روي بيش از 3500 تاكسي سطح منطقه نصب مي شود.
 وي تصريح كرد: با استفاده از اين فن آوري از تردد و جابه‌جايي مسافر در داخل شهر توسط تاكسي‌هاي متعلق به شهرستان‌هاي اطراف تهران نيز جلوگيري مي شود و مشكل عدم خدمات‌رساني برخي تاكسي‌ها در خطوط پيش‌بيني شده و حضور در مسيرهاي پر مسافر و دربستي بر طرف مي گردد.
 گفتني است محدوده جغرافيايي منطقه 20 از شمال به بزرگراه آزادگان و مناطق 15 و 16، از غرب به بزرگراه بهشت زهرا و منطقه 19 و از شرق به شهرك دولت آباد و منطقه 15 محدود مي شود و 3 پايانه تاكسيراني مترو شهرري، مترو جوانمرد قصاب و زكرياي رازي با 52 خط تاكسيراني در اين منطقه فعال است./ز            
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار