مسئول كميته برگزاري مسابقات گفت:‌ در هفته شانزدهم ليگ برتر هندبال فولاد نوين سپاهان به دلايلي مقابل ثامن به سبزوار نرفت و در اين بين احتمال تباني بعيد است.

علي حيات پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات ليگ برتر هندبال در هفته شانزدهم روز گذشته نيز پيگيري شد و قرار بود 3 ديدار انجام شود كه به دلايلي تيم فولاد نوين سپاهان به سبزوار نرفت و بازي اين تيم با ثامن لغو شد در اين بين احتمال تباني را بعيد مي دانم.
وي تصريح كرد: از سوي تيم فولاد نوين روز شنبه 6 خرداد نامه اي به فدراسيون ارسال شده بود كه به علت مصدوميت برخي بازيكنان و داشتن امتحانات دانشگاهي نمي توانند مسابقه دهند به همين دليل ما با مدير عامل باشگاه سپاهان (رحيمي) تماس گرفتيم تا از اين موضوع اطلاعات كافي بدست آوريم وي نيز قول مساعد داد تا تيم را به سبزوار بفرستند ولي متأسفانه نتوانستند تيم را راهي كنند.
حيات پور در ادامه گفت: قرار بود اين مسابقه از سيما پخش شود و روي آن نيز تبليغ شده بود.
وي عنوان كرد: اين مسئله براي رسيدگي به كميته انضباطي فدراسيون ارجاع خواهد شد و آنها تصميم مي گيرند چه برخورد داشته باشند و با توجه به قوانين جهاني نتيجه اين بازي 10 بر صفر به نفع ثامن خواهد بود.
حيات پور يادآور شد: فولاد نوين سپاهان يكي از تيم هاي حذف شده اين فصل مي باشد و اگر كميته انضباطي مانع برگزاري بازيهاي ديگر اين تيم شود فكر نكنم فرقي به حالشان كند.
وي اظهار داشت: هم اكنون تيم هاي سپاهان و ثامن با 28 امتياز رتبه هاي اول و دوم را در اختيار دارند و اگر 10 گل اين ديدار را به ثامن اضافه كنند باز تفاضل گل سپاهان بيشتر است.
حيات پور گفت: اگر دلايل تيم فولاد سپاهان در كميته انضباطي پذيرفته شود امكان برگزاري دوباره بازي وجود ندارد ولي با اين حال اين كميته است كه تصميم مي گيرد چه تنبيهي براي تيم خاطي در نظر بگيرد.
حيات پور خاطر نشان كرد: متأسفانه برخي اوقات مشكلات اين چنيني گريبانگير ليگ مي شود و برنامه ريزيها را به هم مي ريزد و اين موضوع معضلي شده است که بايد حل شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار