سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: در همه موارد باید جلوی تخلف را گرفت.

محمد احمدزاده در ارتباط با معرفی مدیران متخلف به سازمان بازرسی کل کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قانون باید برای همه یکسان باشد و در همه جا صدق کند و جلوی تخلف را باید همه جا گرفت و این نباشد که فقط به مدیران بسنده کنند، مدیر، مربی و بازیکن، هر کسی که تخلف کند، سازمان بازرسی باید ورود کند حالا چون مدیران در رأس هستند روی آنها زوم شده است.

وی افزود: قانون سقف قرارداد 2 سال قبل اعلام شد و کسی با متخلفان برخورد نکرد و حالا قصد دارند با مدیران متخلف برخورد کنند هر زمان ماهی را از آب بگیرید تازه است و اگر از همین فصل هم برخورد کنند، خوب است اگر تخلفات 2 سال قبل را در نظر بگیریم شاید از تخلفات امسال غافل شویم اگر از همین امسال هم شروع کنند خوب است و اگر فرصت داشته باشند و مشکلات سال های قبل را هم بررسی کنند خیلی بهتر است قطعات تخلفات آنقدر زیاد بوده که صدای علیپور در آمده است.

احمدزاده در ادامه گفت: قانون سقف قرارداد فقط برای جلوگیری از زیاد شدن فاصله تیم ها است تا پول بی رویه در باشگاه ها خرج نشود و فاصله طبقاتی بین تیم های مختلف به وجود نیاید که یک تیم 20میلیارد تومان هزینه کند و یک باشگاه برای 4 میلیارد تومان هم لنگ باشد.

وی افزود: قانون سقف قرارداد راه غلطی نیست و اگر جلوی این بریز و بپاش ها گرفته شود، خوب است. باید همفکری باشد و راهکارهای دیگری برای جلوگیری از فاصله افتادن بین باشگاهها پیدا شود اما نفس کار خوب است.

سرمربی سابق ملوان اظهارداشت: در لیگ ما هیچ برابری وجود ندارد. یک تیمی مثل ملوان 95 درصد قرارداد بازیکنانش را در این فصل پرداخت نکرده و تیمی هم وجود دارد که 18 میلیارد تومان هزینه کرده است. تمام این تیم ها در یک لیگ رقابت می کنند و وقتی فاصله ها اینقدر زیاد باشد، یک مرجعی باید جلوی آنها را بگیرد. به نظر من نفس کار درست است اما اجرای آن باید به شکل دیگری باشد.

وی در ادامه گفت: اگر تیمی قانون سقف قرارداد را جدی گرفته یعنی اینکه پول نداشته، تیمی که پول داشته باشد، چرا باید سقف قرارداد را جدی بگیرد، چنین تیمی پول دارد و بهترین بازیکنان را جذب می کند و تیم قوی و قدرتمندی روانه مسابقات می کند.

احمدزاده در پایان گفت:‌ راه های مختلفی برای دور زدن سقف قرارداد وجود دارد بعضی از باشگاهها با بازیکن قرارداد 200 میلیونی امضا می کنند اما از راههای مختلف وام یک میلیاردی برایش می گیرند یا همان قرارداد 350 میلیونی امضا می شود اما زیر میزی هم به بازیکن پول می دهند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار