فرماندار فیروزكوه گفت: امام خمینی (ره) معجزه بزرگ قرن بیستم و عامل عزتمندی جهان اسلام است.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این جلسه، هم اندیشی و تبادل نظر در باره برنامه های در نظر گرفته شده از سوی نهادها و دستگاه های متولی است.

وی گفت: نگاهی گذرا به حوادث دهه های اخیر ایران و جهان حاكی از وجود معجزات متعدد در عرصه های گوناگون است كه یكی از آنها ظهور اندیشه های ناب اسلامی امام راحل است.

 افشار نادری خاطرنشان كرد: ظهور امام خمینی (ره) در آن مقطع یك معجزه الهی بود و اتكال به خداوند، اخلاص و خلوص نیت از ویژگی های بارز ایشان بود.
 وی تصریح كرد: بزرگترین ارمغان امام (ره) و وقوع انقلاب اسلامی برای ایران و مسلمانان جهان عزتمندی، استقلال و آزادی بود و امروز آحاد مسلمانان جهان با افتخار به آن اذعان دارند.

فرماندار فیروزكوه گفت: هر كجا كار با اخلاص و برای رضایتمندی خداوند انجام شود، عزتمندی را به دنبال خواهد داشت و این بزرگترین درسی است كه از خط مشی امام راحل می توان گرفت.

وی افزود: نگاهی به استقبال مردمی از ایشان در زمان ورود به كشور و بدرقه ایشان در زمان عروج روح ملكوتی و بدرود حیات كه به نوعی در دنیا بی سابقه بود، نشان از عزتمندی بالای بنیانگذار كبیر انقلاب داشت.

افشار نادری تصریح كرد: تبیین و تشریح شخصیت امام (ره) برای آحاد جامعه بالاخص نوجوانان، جوانان و دانش آموزان، فضاسازی و آماده سازی شرایط برای تكریم این شخصیت والای تاریخ معاصر ایران بایستی به خوبی در دستور كار قرار گرفته و همگان در این راستا به ایفای رسالت خود بپردازند./ب

برچسب ها: امام خمینی ، اسلام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.