سرپرست باشگاه صبای قم از آغاز تمرینات و اردوهای آماده‌سازی این تیم در آستانه لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور از روزهای پایانی خرداد ماه در اردبیل خبر داد.

    به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛محسن رمضان بیگی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در باشگاه و درخواست کادر فنی، دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای حضور موفق در لیگ دوازدهم از روزهای پایانی خرداد ماه آغاز می‌شود. 

 وی ادامه داد: در حالی که شروع تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای حضور در لیگ دوازدهم از آغاز دهه سوم خرداد ماه خواهد بود، اردوی ابتدای فصل تیم نیز از بیست و چهارم خرداد تا اول تیر ماه در سرعین اردبیل برگزار می‌شود تا به نحو مطلوب برنامه‌های آماده‌سازی تیم به اجرا در بیاید.  

سرپرست باشگاه صبای قم تصریح کرد: بعد از اینکه کادر فنی تیم فوتبال صبا مشخص شد، هم اکنون در حال جذب بازیکنان مورد نظر برای لیگ دوازدهم هستیم و با برنامه ریزی مطلوب در داخل کشور به کارهای آماده‌سازی تیم می‌پردازیم. 

 وی خاطرنشان کرد: صبای قم در منطقه خوش آب ‌و هوای سرعین اردبیل اردوی تدارکاتی خود را برگزار خواهد کرد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادر فنی در حالی هر روز تمرین می‌کنند که علاوه بر انجام تمرینات آماده‌سازی، بخش دیگری از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای کسب آمادگی بیشتر بازیکنان به منظور حضوری موفق در دیدارهای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، برگزاری چند بازی تدارکاتی و دوستانه است که در طول اردوی صبای قم در اردبیل برگزار می‌شود.  

رمضان بیگی ابراز داشت: اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس روز اول تیر ماه در سرعین اردبیل به پایان می‌رسد و این تیم در بازگشت از سرعین، ادامه تمرینات آماده‌سازی خود را در قم برگزار می‌کند.  /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.