معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه فعالیت مرکز مشاوره این دانشگاه از حالت انفعالی خارج شده و به حالت فعال تبدیل شده است،گفت: فعالیت این مرکز به بدنه و متن دانشگاه وارد می شود.

به گزارش خبرنگار صنفی، آموزشی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر رحیمی، معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از فعالین علمی، آموزشی و فرهنگی گفت: مرکز مشاوره از زیرمجموعه های معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که این دانشگاه قصد دارد فعالیت این مرکز را از حالت انفعالی خارج کرده و به بدنه و متن دانشجویی وارد کند.
 
وی افزود: در این دانشگاه بستری فراهم شده است که مرکز مشاوره تنها به صورت یک مطب نباشد بلکه از روش های جدید استفاده کند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان داشت: از دیگر فعالیت های این دانشگاه ورود ورزش به بدنه دانشگاه است زیرا تربیت بدنی نقش جسمی و روحی در بین دانشجویان دارد.
 
رحیمی با بیان اینکه معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر باید در اجزاء خود انسجام، همبستگی ایجاد کند، تصریح کرد: براین اساس برنامه داریم تعامل مناسب بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی ایجاد شود.
 
وی با اشاره به تدوین چشم انداز فرهنگی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: ماموریت و اجرای این سند با شورای فرهنگی دانشگاه است که این سند بستر مدون و تعریف شده برای فعالیت های فرهنگی دانشگاه را فراهم می کند.
 
 معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: سند فرهنگی این دانشگاه دارای ابعاد مختلف است که سعی شده در این سند مجموعه های جامعی تعریف شود که براین اساس گفتمان سازی فرهنگی نهادینه شود.
 
رحیمی گفت: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اداره کل فرهنگی، انجمن های علمی و مرکز مشاوره و گروه تربیت بدنی جزء معاونت فرهنگی بشمار می روند که فعالیت های این اجزا براساس سند چشم انداز فرهنگی تعریف شده است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.