به مناسبت فرا رسيدن ميلاد حضرت علي(ع) و گراميداشت روز پدر "آفتاب مهرباني"، برنامه هايي متنوع و جذابي را براي اين روز در نظر گرفته كه به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسيد.

محمد خدادي تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت علي(ع) و گراميداشت روز پدر و به پاس تجليل از مقام پدر براي تني چند از پدران اين مرز وبوم به عنوان نمونه هداياي از جمله چند شاخه گل نثار زحمات و مهرباني هاي اين عزيزان را تقديم شان كنيم.
وي در ادامه افزود: همچنين بر سر مزار پاك پدراني كه سال ها در ‌آغوش سرد خاك آرميده اند رفته و با گرفتن تصاويري از مزار آن ها و فرستادن آن براي فرزنداني كه در خارج از كشور اقامت دارند اداي دين كرده باشيم.
وي اظهار داشت: برنامه آفتاب مهرباني حلقه اتصالي بين ايرانيان خارج از كشور و خانواده و بستگان شان است كه حركت خوبي در جهت ارتباط نزديك بين آن ها را ايجاد كرده است.
همچنين اين برنامه در اين روز با گرفتن تصاويري از خانواده آن ها كه در بستر بيماري هستند رفته و به عنوان هديه روز پدر به خانواده آن ها كه در خارج از كشور اقامت دارند تقديم مي‌كنند و اين موضوع مي تواند شور و شوق خوب و موثري در برنامه ايجاد كند.
وي بيان كرد: كليپ هاي تصويري با موضوعات مختلفي چون دل نوشته، جملات كوتاه و تبريك ميلاد حضرت علي(ع) از ديگر آيتم هاي تصويري اين برنامه است كه توسط ايرانيان مقيم خارج از كشور در برنامه به مخاطبان ارائه مي‌شود.
خدادي گفت: آيتم جديدي با عنوان سمبل پدرهاي نمونه به برنامه اضافه شده كه گزارشگران در اين برنامه با رفتن به آسايشگاه سالمندان و جانبازان از دغدغه ها و حرف و خاطرات آن ها با مخاطبان سخن مي گويند.
اين تهيه كننده تصريح كرد: در اين برنامه سعي داريم به سراغ پدرهايي كه در شهرستان ها هستند رفته و هدايايي به رسم يادبود برايشان ارسال كنيم.
در بخش ديگري از اين برنامه يك فرزند شهيد كه به عنوان يكي از نخبگان در كشور انگليس زندگي مي كنند و عوامل اين برنامه در اين روز به مزار پدر اين  نخبه كه از شهداي 8 سال دفاع مقدس است رفته تا با گرفتن تصاوير از مقام و منزلت اين شهيد بزرگوار قدرداني شود.
وي خاطرنشان كرد: اين برنامه هر روز ساعت 9:30 تا 11 صبح با اجراي محمدرضا اسماعيلي و امير پارسي و جواد انصافي به عنوان بازيگر از شبكه جهاني جام جم پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.