شهردار مرند گفت: طرح های عمرانی بزرگ در شهرستان مرند با سرعت زیاد ارائه می شود و این امر شهرسنان را به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نموده است.

هاشمی امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران استان از طرح های عمرانی شهرداری مرند در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارباشگاه  خبرنگاران تبريز گفت: در شهرستان مرند بیش از 90 طرح عمرانی در حال اجراست و این طرح ها سیمای شهرستان را به نحو احسن تغیر خواهد داد.

وی طرح های مجتمع قائم ، مجتمع میلاد، بیمارستان خصوصی، مجتمع تجاری مرکز، بازار بزرگ، بلوار اطباء را ازجمله بزرگترین طرح های در دست اجرا برشمرد.

وی ار پیشرفت اجرای طرحها ابراز خرسندی کرد و افزود : اکثر این طر ح ها در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی از جذب بیش از 200میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرستان مرند خبر داد و افزود: در سال جاری برای جذب سرمایه بیشتر همایش ملی سرمایه گذاری در مرند برگذار خواهد شد.

هاشمی از توجه ویژه شهرداری به حوزه زیباسازی شهری خبر دادو افزود: طرح های این حوزه به صورت علمی پیگیری می شود به طوریکه در رنگ آمیزی شهری از نظر روانشناسان استفاده می شود.

شهردار شهرستان مرند بودجه سال جاری مرند را 34 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود: 75 درصد این بودجه عمرانی و 25 درصد هم جاری است.

شهردار مرند افزود : در سال گذشته بیش از 120 محله و خیابان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد و 60 میلیون تومان آسفالت ریزی شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.