شهردار منطقه 9 از نصب مبلمان شهری در بزرگراه یادگار امام خبرداد و گفت:‌ به زودی پروژه بزرگترین نقاشی دیواری در بزرگراه یادگار به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصرالله آبادیان در این خصوص افزود: نصب مبلمان و تجهیزات شهری شامل نیمکت و صندلی نشیمن سطل‌های زباله پایه چراغ‌های روشنایی و فلاورباکسها در بزرگراه است.
علی اکبر کریمی پور معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 9 با اشاره گام بعدی اداره زیباسازی منطقه در نیمه دوم خرداد ماه اظهار داشت: از سوی اداره زیباسازی منطقه مکاتباتی در خصوص طرح‌ها و جانمایی مبلمان شهری در بزرگراه یادگار امام با سازمان زیباسازی صورت گرفته تا از بروز هرگونه اغتشاشات و آلودگی بصری در این پروژه جلوگیری شود.
علی بخشی رئیس فضای سبز شهرداری منطقه 9 ادامه داد:‌در راستای ارتقاء بصری محیط شهری و رفاه حال شهروندان منطقه 9 گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده است.
محمدعلی شعبانی نژاد شهردار ناحیه 1 منطقه 9 خاطر نشان کرد:  این شهرداری همواره نگاه ویژه‌ای به ارتقاء سطح رفاهی منطقه داشته است و در خصوص تکمیل شبکه بزرگراهی یادگار امام عملیات عمرانی و امور شهری در فازهای مختلف در این حد فاصل در حال انجام است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار