1902 اثر براي دريافت 16 تنديس در 48مين جشنواره منطقه اي سينماي جوان با هم رقابت مي كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران، در حالي كه با نزديك به 1600 اثر در 46مين جشنواره منطقه اي سينماي جوان – اترك در خراسان جنوبي اولين ركورد شركت و استقبال در جشنواره هاي منطقه اي شكسته شده بود، اين بار با 1902 اثر اين ركورد در دنا شكسته شد.
چهل و هشتمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان با نام دنا در  كهكيلويه و بويراحمد- ياسوج توسط اين انجمن و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كهكيلويه وبويراحمد برگزار مي گردد.
اين جشنواره در سه زير مجموعه فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس برگزار خواهد شد كه در بخش فيلم علاوه برديپلم افتخار و تنديس جشنواره، مبلغ يكصدوپانزده  ميليون ريال جايزه نقدي به برگزيدگان اهدا خواهد شد. همچنين در بخش فيلمنامه علاوه بر تنديس و ديپلم افتخار در دو بخش آزاد و اقتباس از متون كهن و معاصر در مجموع نوزده ميليون ريال جايزه نقدي و در بخش مسابقه عكس نيز مبلغ يازده ميليون ريال جايزه اهدا مي گردد.
قابل ذكر است برترين آثار در بخش فيلم علاوه بر برخورداري از جوايز نقدي حمايت از اثر بعدي را  نيز كسب مي نمايند و همچنين بهترين فيلم داستاني، مستند، تجربي و انيميشن اين جشنواره بدون بازبيني مستقيماً به بخش مسابقه 29مين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران كه از 10 تا 16 مهر ماه برگزار مي شود راه خواهد يافت.
روابط عمومي انجمن ضمن اعلام اين خبر كه 12 استان البرز، تهران، قزوين، قم، بوشهر، سمنان، مازندران، فارس، كهكيلويه و بويراحمد، چهارمحال و بختياري ، اصفهان و همچنين يزد امكان حضور در اين جشنواره را داشتند متذكر شد اسامي داوران بخشهاي مختلف توسط اين واحد به زودي اعلام مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.