پخش برنامه هفتگی "بررسی های خانوادگی" از بیروت، به زودی در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، سعید غفاری مدیر سرویس انگلیسی این شبکه بین المللی گزارش داد: ساختار برنامه "بررسی های خانوادگی" به صورت گفت و گو محور و با حضور اعضاء یک خانواده مسلمان لبنانی در استودیوی برنامه پیش بینی شده است.
وی در توضیح نحوه انتخاب این خانواده ها گفت: عموما تلاش خواهد شد تا خانواده ها از سطوح دانشگاهی و تحصیلکرده لبنانی و مسلط به زبان انگلیسی انتخاب شوند و زاویه گزینش آنها، ترکیب پدر و مادر و فرزندان، پدر بزرگ و نوه ها، زوجین و پدر و مادر دو طرف خواهد بود.
غفاری، مهم ترین مسایل مورد نظر در میان خانواده های مسلمان، دغدغه ها و شرایط زندگی ایشان در ابعاد مختلف تربیتی، مواجهه با مسایل اجتماعی، کنکاش در امور دینی مبتلابه خانواده ها و ... را به عنوان محورهای محتوایی مباحث این برنامه عنوان کرده و افزود: در هر برنامه با انتخاب یک حوزه موضوعی، در خلال گفت و گو با افراد خانواده میهمان در استودیو، خاطرات، بیان تجارب، برنامه ها و چشم انداز آینده خانواده، الگوها و سبک زندگی و شناسه های اساسی تنظیم روابط و دیدگاه ها در این خانواده ها بستر بحث و بررسی مفاهیم اصلی مدنظر برنامه قرار می گیرند.
این مدیر رسانه در عین حال خاطر نشان کرد: در مناسبت های فراگیر مختلف نظیر اعیاد و ایام و ایام سوگواری مذهبی و ایام ویژه مشترک در جهان اسلام نظیر روز جهانی قدس و...، سمت و سوی گفت و گوهای خانوادگی در این برنامه، به این مناسبت ها و تاثیر آنها در شیوه زندگی، و رفتار اعضاء خانواده معطوف خواهد شد.
به گفته مدیر سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر، اجرای این برنامه را به احتمال زیاد فرح عطوی به عهده خواهد داشت و هر هفته به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال 2 شبکه سحر در معرض دید بینندگان آن قرار خواهد گرفت.
سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر هم اکنون روزانه 7 ساعت به پخش برنامه می پردازد و پس از راه اندازی شبکه خبری انگلیسی زبان پرس تی وی، بیشتر، از رویکرد معارفی و فرهنگی برخوردار شده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار