كاظم راست گفتار ضمن انتقاد از وضعيت بد استقبال مخاطب از سينما گفت: به دوستاني كه سوداي انهدام سينما در كشور را داشتند تبريك مي گويم.

كاظم راست گفتار ،‌ كارگردان و تهيه كننده فيلم "چك" با اشاره به عدم استقبال مخاطبان از فيلم هاي سينمايي به خبرنگار حوزه سينمايي باشگاه خبرنگاران گفت: معضل ريزش مخاطب تنها در مورد فيلم چك نيست، بلكه شامل اغلب فيلم هاي روي پرده شده است حتي در اين ميان فيلم "روزهاي زندگي" كه در سي امين جشنواره فيلم فجر جوايزي را به خود اختصاص داد نيز به لحاظ گيشه اوضاع وخيمي را تجربه مي‌كند.
وي در خصوص دليل ريزش مخاطب گفت: دليل عمده ريزش مخاطب را بايد در ركود اقتصادي و تورم دانست و از طرف ديگر نيز افزايش بهاي بليط مزيد بر علت شد و اوضاعي را كه شاهدش هستيم پديد آورده است.
كارگردان فيلم چك ادامه داد: در حال حاضر اگر يك خانواده چهار نفر اراده به سينما رفتن كنند و اگر ترافيك شهر، آلودگي هوا و ديگر حواشي اجازه بدهد بايد يارانه يك ماه خود را صرف تماشاي فيلم كنند.
وي افزود: اوضاع پيش آمده باعث شده تا مردم جامعه ما ترجيح دهند منتظر بمانند تا چند ماه پس از اكران فيلم لوح فشرده آن را تهيه كنند و يا حتي آن را از اينترنت دانلود كنند.
راست گفتار تصريح كرد: اين عوامل باعث شده تا لذت ديدن فيلم در سالن سينما از مردم گرفته شود.
وي گفت: زمان آن فرا رسيده تا به دوستاني كه در سوداي انهدام صنعت سينما در ايران بودند تبريك بگوييم چون در كار خود موفق بوده اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار