دبير فدراسيون تكواندو گفت: اميدهاي تكواندو ايران پتانسيل بسيار خوبي دارند بنابراين سعي در تقويت اين تيم براي آينده را داريم.

غلامحسن ذوالقدري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: از نتايج تيم ملي اميد در رقابت هاي تكواندو قهرماني آسيا راضي هستم اما انتظارات ما بيش از اين بود، تكواندوكاران تيم ملي از همه قابليت هاي خود استفاده نكردند و بدشانسي بودند و با وجود نائب قهرماني در آسيا اين نتيجه نتوانست انتظارات را برآورده كند.

وي افزود: در دوره قبلي رقابت هاي قهرماني آسيا تيم ايران با اقتدار قهرمان شد، اما براي اين دوره از مسابقات قهرماني آسيا تيم دوم ايران شركت داشت، بازيكنان و كادر فني جواني تركيب تيم اميد را تشكيل مي دادند كه با وجود انتظارات بالا عملكرد راضي كننده اي نداشتند.

ذوالقدري گفت: دستاوردهاي خوبي نصيب تيم ملي در مسابقات قهرماني آسيا شد و مانند گذشته تيم خوب و يك دستي داشتيم و قطعاً به فكر تقويت و پرورش تيم ملي اميد هستيم.

وي ادامه داد:‌ با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده پتانسيل بسيار خوبي در تيم ملي اميد وجود دارد و با كارهايي كه از سالهاي گذشته روي بازيكنان جوان طراحي شد اين تيم توانست عنوان نائب قهرماني آسيا را بدست آورد.

بنابراين به فكر پشتوانه سازي براي تيم ملي بزرگسالان هستيم و به همين منظور تيم ملي اميد حفظ خواهد شد.

دبير فدراسيون تکواندو در خصوص عملكرد تيم ملي بانوان خاطرنشان كرد: از بانوان انتظار بيشتري داشتيم تا بهتر از گذشته عمل كنند. تجربه خوبي براي حاجي پور و روحاني در وزن المپيكي بدست آمد. با وجودي كه تيم ملي بانوان سعي خود را كرد اما بايد بيش از قبل از توانايي هاي خود استفاده مي كردند و كادر فني نيز با درايت بيشتري بايد بازيكنان را محك مي زدند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار