سرمربی تیم ملی کاراته دانشجویان گفت: از همان ابتدا هم عنوان کرده بودیم تا خرداد ماه باید برای تدریس در دانشگاه حضور داشته باشم، اکنون مشکلاتم برطرف شده است.

مسعود رهنما در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی کاراته دانشجویان در شهرستان رشت در حال برگزاری است و کاراته کاها خود را برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان تیر ماه آماده می کنند.

وی در مورد سرمربیگری اش در تیم ملی کاراته دانشجویان افزود: پیش از این هم عنوان کرده بودیم تا خرداد ماه باید در دانشگاه حضور داشته باشم و پس از آن وقتم آزاد است، اگر مربیگری در تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان را نپذیرفتم به این دلیل بود که نمی خواستم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم، ولی اکنون وقتم آزاد است و می توانم در اردو ها حضور یابم. از همین رو هدایت تیم ملی کاراته دانشجویان را برای حضوردر مسابقات جهانی دانشجویان پذیرفتم.

*تبریز میزبان اردوی دوم تیم ملی کاراته دانشجویان

سرمربی تیم ملی کاراته دانشجویان در مورد تمرینات تیم ملی گفت: اردوی نخست تیم ملی که از پنجم خرداد در رشت آغاز شده تا پایان هفته جاری ادامه می یابد.

وی ادامه داد: پس از این اردو، ملی پوشان سه روز استراحت کرده و اردوی بعدی تیم ملی را از 15 خرداد در شهرستان تبریز آغاز می کنیم.

*برخی کاراته کاهای غرب آسیا و دانشجویان مشترک هستند

رهنما در خصوص ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی دانشجویان خاطر نشان کرد: تعدادی از ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی دانشجویان و رقابت های غرب آسیا مشترک هستند این ملی پوشان پس از اردوی غرب آسیا، در اردوی دانشجویان شرکت می کنند، طوری برنامه ریزی کرده ایم که به این کاراته کاها فشار زیادی نیامد و مشکلی برایشان بوجود نیاید، پس از مسابقات غرب آسیا این کاراته کاها را به طور کامل در خدمت می گیریم.

*نجیبی باهر و جودت را به عنوان مربی پیشنهاد می دهم

وي در مورد کادر فنی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی دانشجویان گفت: هنوز مربیان تیم ملی مشخص نشده اند، می خواهم بنیامین نجیبی باهر و نادر جودت را به عنوان مربی به فدراسیون پیشنهاد دهم.

گفتنی است رقابت های جهانی دانشجویان دهه دوم تیر ماه در کشور اسلواکی برگزار می شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار