سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: در فوتبال ما حرف هاي زيادي زده مي شود اما متاسفانه به آنها عمل نمي شود.

ابراهيم قاسم پور در ارتباط با معرفي مديران متخلف به سازمان بازرسي كل كشور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ما خيلي حرف ها زده مي شود كه به آن عمل نمي شود مگر در گذشته كسي سقف قرارداد را رعايت كرد؟

وي افزود: اميدوارم مسئولان با چنين مسائلي برخورد كنند اما مديران راه فرار پيدا مي كنند و راهي براي دور زدن قانون دارند.

قاسم پور ادامه داد: اگر قانون كلي باشد بايد با همه برخورد شود در حال حاضر 90 درصد باشگاه ها قانون سقف قرارداد را زيرپا مي گذارند البته بايد به بعضي ها حق داد چون در گذشته اين قانون را رعايت كرده اند و بقيه زيرپا گذاشته اند و اين عده اگر باز هم سقف قرارداد را رعايت كنند كلاه سرشان مي رود.

وي افزود: بعضي ها داد مي زنند كه پول نداريم و حتي پاداش بازيكنان را هم پرداخت نكرده ايم اما قرارداد ميلياردي مي بندند ، همان هايي كه مي گويند پول نداريم ميليارد قرارداد مي بندند.

سرمربي تيم فوتبال مس كرمان ادامه داد: خودم در اين 2 سال دخالتي در قرارداد بازيكنان نداشته ام من فقط بازيكن را انتخاب مي كنم و باشگاه با آنها مذاكره مي كنداما مي داند كه سقف قرارداد در فوتبال ما رعايت نمي شود آنهايي كه سقف قرارداد را رعايت مي كنند پول ندارند و بعد هم داد مي زنند كه رعايت كرده ايم.

سرمربي مس كرمان اظهار داشت: چون خودم نقشي در مذاكره با بازيكنان ندارم دقيقا نمي دانم كه بازيكنان به سقف قرارداد توجه مي كنند يا نه اما الان بازيكنان حرف از 600 يا 800 ميليون براي يك فصل مي زنند و خيلي از آنها توان فني اين مبالغ را ندارند.

قاسم پور در پايان گفت: اگر خودم مدير بودم و قرار بود از جيبم هزينه كنم صبر مي كردم و دقيقه آخر بازيكناني كه بيرون مانده بودند را جذب مي كردم. من بضاعتم را در نظر مي گيرم و بازيكن جذب مي كنم اما  الان بحث نتيجه گرايي در فوتبال ما است و همه تحت فشار مسئولان بالادستي و تماشاگران هستند تا از  كورس عقب نيفتند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار