نائب رئيس مستعفي فدراسيون قايقراني در بخش بانوان گفت: تا زمانيكه دنيامالي در فدراسيون نباشد فعاليت مجددم را آغاز نمي كنم.

فيروزه غياثوند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: پس از بركناري احمد دنيامالي از رياست فدراسيون قايقراني من نيز ترجيح دادم با تحويل دادن استعفايم ديگر در اين فدراسيون فعاليت نكنم.

وي گفت: با وجود اينكه زمان زيادي تا آغاز المپيك لندن باقي نمانده است اما درحال حاضر هيچ انگيزه اي باقي نمانده است و قايقرانان در بلاتكليفي به سر مي برند و مربي خارجي آب هاي آرام نيز به دليل عدم مساعد بودن شرايط اردوهاي آماده سازي تيم ملي را برپا نمي كند.

غياثوند افزود: تا زمانيكه احمد دنيامالي در فدراسيون قايقراني حضور نداشته باشد و قطعا من نيز همكاري نمي كنم به همين دليل پيشنهاد سرپرست دبيري فدراسيون را نيز مبني بر همكاري مجدد با فدراسيون را نپذيرفتم.

وي تصريح كرد: من در حدود 15 سال با دنيامالي كار كردم و در طي اين سال ها ما خون و دل خورديم تا قايقراني شرايط كنوني و موفقيتي برسد كه در حال حاضر ايران 5 نماينده در المپيك داشته باشد.

غياثوند خاطرنشان كرد: برنامه هاي فدراسيون هر هفته در جلسات هيئت رئيسه بررسي مي شد و با توجه به اينكه دنيامالي مديريت قوي داشته به همين دليل فدراسيون قايقراني الگويي بود براي ساير فدراسيون ها به همين دليل ادامه فعاليتم منوط به حضور مجدد دنیامالي است.

*مي خواستيم بانوان را از حضور در كانكس خلاص كنيم

وي گفت: يكي از اصلي ترين برنامه هاي ما برطرف كردن مشكل اسكان بانوان آب هاي  آرام بود و در نظر داشتيم با ترميم ساختماني در شرق درياچه ملي پوشان را به اين محل انتقال دهیم و امیدوار بود یک از این طریق مشکل دختران برطرف شود و آنها از اقامت در کانکس خلاص شوند به همین دلیل برای عملیاتی شدن این موضوع بودجه مورد نظر نیز تامین شد و با وجود اینکه برطرف کردن مشکل خوابگاه ملی پوشان هزینه زیادی داشت اما با این حال هیچ مشکلی در اجرای آن وجود نداشت.

غیاثوند اظهار داشت: همچنین امیدوار بودیم پس از برطرف شدن مشکل خوابگاه ملی پوشان در صورت برپایی اردوی مشترک با قایقرانان خارجی آنها نیز بدون مشکلی در تهران اقامت داشته باشند اما متاسفانه با تغییر مدیریت برنامه های ما به سرانجام نرسید و همچنین با توجه به اینکه قایقرانان روئینگ برای انجام تمرینات آمادگی خود پیستی در اختیار ندارند به همین دلیل درصدد بودیم تا پس از در اختیار گرفتن زمینی در خرمشهر شرایط احداث پیستی در این شهرستان را نیز فراهم کنیم.

وی گفت: در طی این سال ها زحمات زیادی برای رفاه حال ورزشکاران انجام دادیم اما متاسفانه فرصتی نشد تا این نتایج به ثمر برسد.

غیاثوند در خصوص کسب سهمیه المپیک از سوی سولماز عباسی گفت: در شرایطی که حریفان سولماز عباسی تمرینات آمادگی خود را در مسافت 10 کیلومتر پیگیری می کنند عباسی در مسافت 1400 متر و در مبارزه با خزه ها، طوفان و شکارچیان تمرینات خود را پیگیری کرد و از این طریق موفق شد المپیکی شود و در مسابقات انتخابی المپیک که در کره جنوبی برگزار شد در سکوی آسیایی ایستاد .

وی در پایان یادآور شد: کسب سهمیه المپیک با این شرایط بسیار ارزشمند است و در این مدت نبود شرایط ملی پوشان را از نزدیک لمس کردم و با کار تیمی در این مدت موفق شدیم چنین جایگاهی را بدست آوریم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار