اولين روز همايش رؤساي پليس آگاهي از صبح روز يکشنبه آغاز شد و تا عصر روز دوشنبه نیز ادامه خواهد یافت .

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سردار رجبي جانشين پليس آگاهي کشور با مقايسه عملکرد سال 90 و 91 پليس آگاهي کشور گفت : در حوزه جرايم خشن عملکرد همکاران پليس آگاهي در سطح کشور عملکرد مثبت و قابل قبولي بوده است که در سايه اين تلاش و کوشش باندهاي بزرگي در جرايم خشن متلاشي شده است که نتايج آن شناسايي و انهدام دهها باند سرقت مسلحانه در سال 90 و کشف تعداد زيادي از قتل هاي سنوات گذشته است و به واسطه همين عملکرد قوي ، در تعدادي از استانها در قتل هاي سريالي توفيق بسياري حاصل شده ، همچنين در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تمامي آيتم ها در سال 90 افزايش کشف وجود داشته است و در کشف پرونده هاي بالاي يکصد ميليون توفيق چشمگيري داشته ايم .
در ادامه سرهنگ خالقي فر معاونت مبارزه با سرقت پليس آگاهي کشور اظهار داشت : براي برخورد با سرقت ضروريست که به علت و معلولها بپردازيم و مهندسي معکوسي نسبت به ثروت ها در مبحث کشف داشته باشيم . آسيب شناسي اين پديده يکي از مهمترين مأموريت هاي ما در وقوع و کشف است .
وي خاطر نشان کرد :من يقين دارم در سايه اين آسيب شناسي مي توانيم در تصميم گيري هاي قانون گذاري و صدور احکام از سوي محاکم محترم قضايي نقش بسزايي داشته باشيم .
برچسب ها: همایش ، روسای ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار