سازمان زيباسازي شهر تهران فراخوان مسابقه طراحي يادمان شهدا را منتشر کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران :سازمان زيباسازي شهر تهران اقدام به برگزاري مسابقه‌اي براي طراحي و اکران تصاوير يا نماد يادمان شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در ميادين، خيابان‌هاي اصلي، فرعي و کوچه‌هاي شهر تهران کرده است.

اين سازمان در فراخواني که در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار منتشر کرده، از هنرمندان رشته‌هاي مختلف هنري دعوت کرده است طرح‌هاي خود را با درنظرگرفتن شرايط و ويژگي‌هاي محتوايي به اين سازمان ارسال کنند.

در اين فراخوان نام و نام خانوادگي شهيد، تاريخ ولادت و شهادت، محل شهادت، تصوير چهره شهيد، پرچم جمهوري اسلامي ايران و طراحي فضاي مناسب براي درج يک جمله هفت کلمه‌اي، محتواي لازم براي گنجاندن در هر يادمان ذکر شده است.

شرايط و ويژگي‌هاي لازم براي طرح‌ها در اين فراخوان شامل انتقال و القاء مناسب مفهوم ايثار و شهادت، رعايت معيارهاي زيبايي‌شناختي و هنر، قابليت اجرا با مواد و مصالح ماندگار مانند سنگ، فلز و ... با تأکيد بر جنس سنگ، قابليت نصب برروي ديوارها و جدارهاي مختلف، پيش‌بيني قابليت رؤيت يادمان در شب و طراحي کامل و تهيه ماکت است.

سازمان زيباسازي شهر تهران به طرح برگزيده، مبلغ پانصد ميليون ريال به عنوان خريد حق امتياز پرداخت خواهد کرد و در رد يا قبول طرح‌هاي ارائه‌شده صاحب اختيار است.

علاقه‌مندان مي‌‌توانند حداکثر تا 15 روز پس از انتشار فراخوان، طرح‌هاي خود را به نشاني خيابان ولي‌عصر(عج)، بالاتر از ميدان ونک، خيابان شهيد عليرضا دامن افشار، پلاک 55، سازمان زيباسازي شهر تهران، معاونت فرهنگي و هنرهاي شهري، تحويل داده يا ارسال کنند. علاقمندان همچنين مي‌توانند فايل طرح‌هاي خود را به آدرس ايميل zibasazitehran@gmail.com ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار