ابطحي در تحليل ارتباط بين كميته جذب نمايندگان بازمانده از مجلس نهم در دولت با انتخابات رياست جمهوري آينده ، گفت: طرح اين موضوع صرفا يك جوسازي رسانه‌اي است.

سيد محمد جواد ابطحي نماينده مردم خميني شهر در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، درباره تشكيل كميته جذب نمايندگان جامانده از مجلس نهم در دولت، اظهار داشت: دولت به دليل آنكه از ظرفيت نمايندگان بازمانده از مجلس نهم كه بعضا هم چندين دوره سابقه نمايندگي دارند استفاده كند مقرر كرده تا كميته‌اي براي به كار گيري اين نمايندگان در دستگاه‌هاي اجرايي شكل بگيرد كه اقدام پسنديده‌اي است.

وي ادامه داد: تصور بنده اين است درصد كمي از افراد به جا مانده از مجلس نهم نتوانند بنا به دلايل مختلف از جمله عدم تمايل و تناسب توانايي آنها با دستگاه‌هاي اجرايي کشور جذب دولت شوند.

اين نماينده مجلس هشتم در ادامه تشكيل كميته جذب نمايندگان با انتخابات رياست جمهوري سال آينده را بي ارتباط خواند و افزود: ملت ما بارها نشان دادند كه صرف نظر از روابط، تصميم گيري مي‌كنند و همانطور كه دولت دهم هم نشان داده سعي مي‌كند دخالتي در اين امر نداشته باشد.


وي تصريح کرد: طرح اين موضوع يك جوسازي عجولانه است كه برخي رسانه‌ها به آن مي‌پردازند.

ابطحي خاطرنشان كرد: با شناختي كه از رئيس جمهور دارم بعيد است که با ظاهرسازي سعي در جذب افرادي داشته باشد تا بتواند در انتخابات آينده از آن بهره برداري کند./پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار