جشنواره حضرت علي اكبر(ع) كه با هدف تشويق جوانان با تاثيرگذاري در آينده كشور خود برگزار مي‌شود، معرف برترين افراد قرار گرفته در اين رده‌ي سني است.

محمدعلي باراني، دبير جشنواره حضرت علي اكبر(ع) در عرصه‌ اجتماعي با اشاره به نقش اين جشنواره در معرفي جوانان برتر به جامعه به خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران افزود: از اهداف ديگر جشنواره حضرت علي اكبر(ع) مي‌توان به تشويق جوانان به تاثيرگذاري در آينده كشور خود اشاره كرد.
وي به برگزاري جشنواره حضرت علي اكبر(ع) به همت وزارت ورزش و جوانان اشاره كرد و گفت:‌ اين جشنواره در 9 محور اصلي برگزار مي‌شود.
دبير جشنواره حضرت علي اكبر(ع) در عرصه اجتماعي برگزاري اولين دوره اين جشنواره را مفيد دانست و اظهار داشت:‌ از دليل چشمگيري فوايد جشنواره حضرت علي‌اكبر(ع) مي‌توان به محدوديت برگزاري مسابقات جوانان به عرصه‌هاي كمي چون ورزش و علم اشاره كرد.
باراني به محورهاي 10 گانه عرصه اجتماعي جشنواره حضرت علي اكبر (ع) اشاره كرد و گفت:‌ از اين محورهاي 10 گانه مي‌توان از محورهايي چون جوان برتر جهادگر، جوان‌برتر امدادگر، جوان برتر در سازمان‌هاي مردم نهاد، جوان برتر در تشكل هاي دانشجويي، جوان برتر در تشكل‌هاي دانش‌آموزي، جوان برتر در امور خيريه، جوان برتر در امور مساجد و هيئت‌هاي مذهبي، جوان برتر در عرصه‌امر به معروف و نهي از منكر، جوان برتر در عرصه عفاف و حجاب و جوان برتر ايثارگر نام برد.
لازم به ذكر است، جوانان 14 تا 28 سال با معرفي خود و يا شناسايي سازمان‌هايي چون جهاد دانشگاهي و هلال احمر در جشنواره حضرت علي اكبر (ع) مشاركت داده مي‌شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار