كتاب "بهداشت‌رواني در آيات قرآني " منتشر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مشهد ، اين کتاب با موضوع ارتقاء بهداشت‌ رواني فرد و اجتماع از طريق آموزه‌هاي قرآني به همت مؤسسه  خدمات مشاوره‌اي ، جوانان و پژوهش‌هاي اجتماعي آستان قدس رضوي چاپ و منتشر شده است.
مدير روابط عمومي آستان قدس رضوي گفت : در اين کتاب‌ که حاصل پژوهش‌هاي جعفر بوالهري،  ربابه نوري قاسم‌آبادي  و  عباس رمضاني فراني است ، در 6 فصل مجزا  آياتي  از  قرآن  کريم  که مستقيم و يا به طور غيرمستقيم مفاهيم نوين بهداشت رواني دربر دارد ارائه شده است.
يوسفي افزود : در فصول مختلف اين کتاب ، بهداشت ‌رواني و خانواده  در  موضوعات ازدواج، رفتار با همسر ، رفتار با والدين و رفتار با فرزندان ، مشکلات رواني - اجتماعي  در  موضوعات  خودکشي ، خشونت و ديگرکشي ، الکل  و  قمار ، همسر آزاري و روابط نامشروع ، فشارهاي رواني و مقابله با آن ازجمله سختي‌ها و مصائب ، جنگ ، بيم و اندوه ، مرگ ، مهاجرت ، بيماري و معلوليت و طلاق  ، حمايت ازمردم در مباحثي چون حمايت اجتماعي، حمايت از نيازمندان و محرومان جامعه، حمايت از اسيران و در راه ماندگان و از بيماران رواني و عقب‌ماندگان ذهني و هم‌چنين مهاجران بررسي شده است.
كتاب "بهداشت رواني در آيات قرآن"  از سري توليدات مطالعات كاربردي دين و روان است كه با شمارگان 3 هزار نسخه  ،در 108 صفحه و در قطع پالتويي به چاپ رسيده است ./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.