وزير نيرو با قدرداني از تلاش هاي معاون سابق آب و آبفا گفت: خدمات محمدرضا عطارزاده در بخش آب و آبفا، لوح زريني در کارنامه فعاليت هاي وزارت نيرو است.

به گزارش سرويس اقتادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، مجيد نامجو امروز در مراسم توديع و معارفه معاون سابق و سرپرست جديد معاونت آب و آبفاي وزارت نيرو، از تلاش هاي"محمدرضا عطارزاده" قدرداني كرد.
وزير نيرو با ارائه لوح سپاسي به عطارزاده و با اشاره به سابقه وي در دوران دفاع مقدس تاكيد كرد: خدمات وي در بخش آب كشور مانند تدوين طرح جامع آب، آبگيري و آغاز بهره برداري از سد كارون 4، آبگيري و آغاز بهره برداري از سد گتوند، به ثمر رساندن طرح هاي مهم قمرود، غدير و ... مانند لوح زريني در كارنامه وي در اين وزارتخانه خواهد درخشيد.
نامجو با اشاره به سابقه درخشان عطارزاده در قرارگاه خاتم الانبياء، گفت: ورود قرارگاه به بحث هاي نفت و گاز از جمله كارهاي منحصر بفرد عطارزاده بوده است.
وي افزود: زماني كه عطارزاده بحث فعاليت هاي نفتي را در قرارگاه خاتم الانبياء آغاز كرد، تنها بود و توانست كار را طوري سازمان دهد كه قرارگاه در يك رقابت سنگين بين المللي بالاخره موفق شود فاز 15 و 16 عسلويه را عملياتي کند که اين كار اكنون جزو افتخارهاي كشور است.
نامجو ورود معاون سابق آب و آبفاي وزارت نيرو به اين وزارتخانه و حضورش در شركت ساتكاب را از ديگر نقاط روشن كارنامه عطارزاده دانست و گفت: حضور وي موجب شد بدون هيچ مشكلي، بيش از 100 شركت واگذار شود و شركت هاي وزارت نيرو طوري واگذار شدند كه مشکلي از بابت واگذاري ها به وجود نيامد و اين يكي از موفقيت هايي بوده كه در تاريخ وزارت نيرو ثبت شده است.
نامجو با اشاره به علاقه عطارزاده براي تكميل طرح جامع آب كشور، گفت: اين طرح در زمان كنوني در حال پيگيري است و اميدواريم زودتر به نتيجه برسد.
نامجو به آبگيري و آغاز بهره برداري از سد كارون 4 كه جزو طرح هاي بزرگ كشور بوده است، اشاره كرد و گفت : هرگاه اين بحث پيش مي آمد، همه در فكر پاك كردن صورت مساله بودند اما عطارزاده به خوبي از پس اين كار برآمد.
وزير نيرو همچنين با اشاره به مشکلات فراوان موجود بر سر راه آبگيري و آغاز بهره برداري از سد گتوند اظهار داشت: عطارزاده و همكارانش به خوبي توانستند اين كار را سامان دهند.
نامجو تصريح كرد: طرح هاي بزرگي مانند قمرود و غدير، واگذاري شركت هاي بهره برداري، وارد كردن آب به بحث هدفمندي، برنامه پنجم در بخش آب، تهيه بسته هاي اقتصادي براي استفاده از فاينانس چيني ها در طرح هاي آبي از جمله كارهاي عطارزاده بوده كه شايسته قدرداني است.
در اين مراسم ، وزير نيرو ، عليرضا دايمي" را به عنوان سرپرست جديد معاونت آب و آبفاي وزارت نيرو معرفي کرد.
"عليرضا دايمي" پيش از اين در سمت هاي مشاور معاون وزير نيرو، مديركل دفتر برنامه ريزي كلان آب و آبفا، مدير معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي شركت مديريت منابع آب ايران و مدير موسسه تحقيقات آب مشغول به كار بوده است.
نامجو همچنين در حکم جداگانه اي "محمدرضا عطارزاده" معاون سابق آب و آبفاي وزارت نيرو را به عنوان مشاور وزير نيرو در امور آب و آبفا منصوب کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار