معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي خواستار برگزاري منظم جلسات شوراي استاندارد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، سعيد حسين پور در جلسه شوراي فني استان  اظهار داشت: اصل مهم در اجراي صحيح همه پروژه هاي عمراني، استفاده از مصالح باكيفيت و استاندارد است.
وي افزود:  بعد از مطالعات، محاسبات و طراحي پروژه ها، در مرحله اجرا استفاده از مصالح استاندارد براي جلوگيري از هدررفت منابع امري ضروري و لازم است كه با توجه به حجم بالاي تخصيص اعتبارات عمراني در كشور بايد به اين امر توجه لازم صورت بگيرد.
معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي گفت: رعايت موازين استاندارد در همه زمينه ها بايد به يك فرهنگ عمومي تبديل شود و براي اجراي هرچه بهتر اصول و ظوابط، همه دستگاه ها بايد به اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان كمك كنند.
حسين پور افزود: استاندارد مصالح وارداتي نيز بايد به صورت مستمر مورد نظارت و ارزيابي قرار گيرد.
وي با تاكيد بر تسهيل فرآيند گرفتن استاندارد براي متقاضيان، تصريح كرد: بايد براي  تسريع در صدور مجوز مطابق با قوانين براي واحدهاي مجاز برنامه ريزي شود.
معاون امور عمراني استانداري خراسان رضوي به كميته كنترل كيفيت مصالح شوراي فني استان ماموريت داد تا با همكاري بخش هاي علمي و دانشگاهي و همچنين بخش خصوصي نسبت به تدوين استانداردهاي موردنياز در زمينه مصالح ساختماني منطبق با معيارهاي ملي و بين المللي برنامه ريزي كند./س
برچسب ها: استاندارد ، مصالح ، کیفیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.