شهردار کرج از افتتاح و بهره برداری پنج تقاطع غیر هم سطح تا پایان سال جاری در شهر کرج خبر داد.

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به تکمیل طرح های نیمه تمام با توجه به قرار گرفتن در دوره پایانی عمر شورای سوم تاکید کرد و گفت: بهره برداری از پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهم است که به جد از سوی مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر پیگیری می شود.
وی با اشاره به طراحی و برنامه ریزی احداث شش تقاطع غیر هم سطح در کرج افزود: مبنای برنامه ریزی در مدیریت شهری در خصوص تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عمرانی تکمیل پنج تقاطع غیر هم سطح می باشد که در حال حاضر با جدیت تمام از سوی مسئولین دنبال می شود.
آقازاده با بیان اینکه در سال جاری پنج تقاطع غیر هم سطح به مرحله بهره برداری برسد خاطر نشان کرد: برای دسترسی به این امر نیازمند همکاری جدی همه مسئولین اجرایی شهر و صبوری شهروندان می باشیم.
وی با اشاره به احداث تقاطع غیر هم سطح پل بصیرت واقع در انبار نفت بیان کرد: تقاطع غیر هم سطح جمهوری تیر ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود.
آقازاده اضافه کرد: تقاطع غیر هم سطح جمهوری با همه راههای دسترسی به بهره برداری می رسد.
وی یادآور شد: طراحی و برنامه ریزی احداث تقاطع در راه جانبازان و عظیم بیان کرد: این تقاطع طبق برنامه ریزی زمان بندی تا مرداد سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود.
شهردار کرج در ادامه تقاطع غیر هم سطح بلوار کامیون داران را یادآور شد و با بیان اینکه این تقاطع به نام کشاورز نام گذاری شده افزود: علت این نام گذاری واقع شدن این تقاطع در اراضی موسسه اصلاح و بذر نباتات کشاورزی است.
وی با مهم ارزیابی کردن موقعیت ترافیکی محدوده بلوار کامیون داران گفت: این تقاطع غیر هم سطح نیز تا دو ماه آینده به مرحله بهره برداری می رسد.
وی در خصوص عملیات عمرانی در تقاطع شهدای ارتش واقع در شهرک ناز منطقه فردیس را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: این تقاطع نیز تا پایان امسال به بهره برداری می رسد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار