رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند، گفت: درایت و هوشمندی مدبرانه مقام معظم رهبری در ساماندهی تولیدات كشور با نامگذاری سال و تاثیرگذاری آن بر بازار و تقویت تفكر و اندیشه تولید در تمامی اقشار جامعه جان دیگری بخشید و قابل تقدیر است.

'علیرضا خواجه ای' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اعلام تفاوت  صد درصدی بازار در سال 91 نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: نامگذاری سال 91 در پویایی تولیدكننده ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی برنامه ریزی های اصولی دولت را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، بیانگر وحدت رویه مسئولان عالی رتبه كشور و به تبع آن تمامی مسئولان كشوری، استانی و شهرستانی، كارخانه داران، كسبه و آحاد مردم دانست و گفت: این از به بی راهه رفتن تولید جلوگیری می كند.

رییس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند با اشاره به ظرفیت و استعداد مردم این دیار در حوزه تولید محصولات باكیفیت و مرغوب از سی سال گذشته در  كشور، گفت: متاسفانه جایگزینی و واردات كالاهای دیگر كشورها به ويژه كالاهای چینی، ركود تولیدات داخلی را به همراه داشت و اینك كه دو ماه از سال 91 می گذرد درایت مقام عظمای ولایت جان تازه ای در كالبد دوست داران تولید در كشور دمیده شد.

خواجه ای كه از كارشناسان قدیمی و از متخصصان خبره رشته اقتصادی و بازرگانی شهرستان است، تولید ملی و حمایت از سرمایه ملی را بسیار پرمعنا و راهكار اساسی برای تعالی كشور دانست و گفت: شعار امسال نویدی مسرت بخش برای تمامی دست اندركاران این كشور خواهد بود و انگیزه صد چندان در آنان ایجاد كرده است./ب

رییس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و جوانمردی دلیرمردان این سرزمین به رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی ها و رشادت های امت این دیار در مقابل استكبارگران جهانی خاطرنشان كرد: پیروزی و موفقیت در جنگ سخت اعتلا و بالندگی مردم این دیار را در سطوح بین المللی به ارمغان آورد.

وی افزود: بطوریكه استكبارگران جهانی از آن پس اندیشه مقابله علنی با این دیار اسلامی را كاملا مطرود دانستند و اینك جنگ نرم و جنگ اقتصادی را علیه مردم ایران اسلامی آغاز كرده اند و خود با اطلاع از غیرت و جوانمردی بی بدیل مردم این سرزمین می دانند كه تیر در تاریكی می اندازند و هرگز نخواهند توانست بر قدرت ایمان مستولی بر قلوب این مردم چیره شوند.

خواجه ای با اشاره به تحریم های پیاپی استكبارگران و مطرود خواندن این شیوه از سوی اقتصادانان كشورهای استكبارگر خاطر نشان كرد: دیرزمانی است درصددند تا با پخش تبلیغات ماهواره ای تفكر پلید خود را نسبت به مردم این دیار عملی نمایند و ایران را به كانون مصرف كالاهای خود مبدل كنند تا علاوه بر كالاهای نامرغوب خصوصا لباس ها فرهنگی متفاوت از فرهنگ و تمدن غنی ایران اسلامی، در خیال خام خود ضرباتی را بر پیكره اعتقادی مردم وارد نمایند.

وی افزود: مردمی كه توانستند در طول هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر ابرقدرتها بایستند بطور حتم اكنون با قدرت تمام و تعصب و غیرت موجود، با افزایش راندمان تولید ملی و كیفی سازی هر چه بیشتر تولیدات خود بار دیگر این توطئه را نیز همچون دیگر برنامه های آنان برهم خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.