سفارت مجازی آمریکا با کمال وقاحت به بهانه یک نظر سنجی در صفحه فیس بوکش به توهین و هتاکی علیه مقداست و اعتقادات ایرانیان مسلمان دست زده است.

به گزارش سرويس وبگردي باشگاه خبرنگاران؛ آمريکا که اصلي ترين عامل عدم موفقيت خود در توطئه هاي ضد ايراني را اعتقادات مذهبي مردم مي داند راهکارهاي مختلفي براي تضعيف اعتقادات مردم به کار گرفته است.

براساس اين گزارش؛ پروژه توهین به مقدسات مسلمانان که به صورت پنهانی و توسط عوامل دست چندم ناتوی فرهنگی غرب حمایت و پشتیبانی می شد، رنگ و بوی علنی و وقیحانه ای به خود گرفته است.

سفارت مجازی آمریکا که چندی پیش با هدف پیگیری پروژه های خبیثانه دستگاه اطلاعاتی آمریکا علیه ایران و جذب جاسوس در ایران شکل گرفته بود چنان با عدم استقبال و شکست حتی در میان ایرانیان خارج نشین مواجه شده که سیستم امنیتی آمریکا را مجبور کرده به افراد هتاک و طردشده جوامع ایرانی روی آورد.

این رویکرد جدید که با هتاکي و توهين به پيامبر اسلام و ائمه معصومين (ع) است با انتشار ترانه موهن خواننده هتاک مقيم آلمان کليد خورد که با هوشياري آحاد جامعه اسلامي روبرو شد هر روز فاز جدیدتری به خود می گیرد.

در این نظر سنجی فرح پهلوی همسر شاه مخلوع ایران به عنوان بانوی محبوب ایرانیان انتخاب شده است!


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۱
وقتی احساسات مردم در نظر گرفته نمیشه، نتیجش این کار مسخره که توش بدون در نظر گرفتن احساسات مردم شیعه این کار صورت گرفته.
آخرین اخبار