طراحی و ساخت سکوهای نفتی G5 از جمله فعالیتهای مهم جهاد دانشگاهي علم و صنعت به شمار می آید.

محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف به گزارش علکرد جهاد دانشگاهی علم و صنعت و فعالیتهای آنها پرداخته شده است. چنانچه بررسی سیستم های الکترونیک در پالایشگاه مس، طراحی و ساخت سکوهای نفتی به G5 از جمله فعالیتهای مهم جهاد دانشگاهی علم و صنعت به شمار می آید.
وی افزود: با توجه به شعار امسال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با حمایت وزارت عتف فعالیتهای زیادی در خصوص زباله سوزی برای کمیسیون سلامت کشور ارسال شده است که با حضور مصرف کنندگان اصلی در کشور ادامه می یابد.
مهدی نژاد نوري تصریح کرد: زباله های آزمایشگاهی پزشکی با طراحی و ساخت زباله سوز مناسب معدوم می شود چنانچه در بحث آلودگی نیز گام مهمی برداشته می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به بند 108 قانون بودجه در سال 90، 80 درصد از طرحهای کلان و طبق گزارش و با تایید به مجلس فرستاده شده تا آئین نامه مورد تایید قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: با حضور 2 نماینده برای 40 درصد منابع تصمیم گیری شده و 60 درصد منابع با ارجعیت شورای عالی عتف باید کار خود را ادامه دهند./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار