سرمربي صربستاني براي رهبري تيم ملي هندبال بانوان به ايران مي آيد.

ميترا نوري، نائب رييس بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور حضور مقتدرانه در بازيهاي آسيائي كره كه سال جاري در اين كشور برگزار مي شود قصد داريم با مربي خارجي شركت كنيم به همين منظور نزديك 8 ماهي است كه دنبال مربي خارجي هستيم و زحمات شبانه روزي موفق شديم با يك مربي به نام سانتاپانيش صربستاني به توافقاتي برسيم.

وي تصريح كرد: وي گفته كه سوم ژوئن (14 خرداد) به بعد به ايران مي آيد و بعد از آزمايش و تأييد، با او قراردادي يك ساله خواهيم بست.

نوري در ادامه گفت:‌ سانتاپانيش از مربيان تيم ملي صربستان، تيم هاي دانشگاهي و باشگاهي اين كشور بوده و عنوانهايي نيز كسب كرده  و جزء مربيان اين كشور است.

وي گفت: حضور مربي خارجي براي هندبال بانوان باعث بالا رفتن سطح كيفي و كمي اين ورزش مي شود و با توجه به اينكه در مسابقات آسيا كشورهاي مطرح حضور دارند ما نيز بايد با آمادگي كافي شركت كنيم.

نوري در ادامه گفت: براي برگزاري ليگ برتر هندبال بانوان 9 خرداد در سالن كنفرانس فدراسيون نشستي با ناظران ليگ برتر و نمايندگان باشگاهها خواهيم داشت تا نحوه برگزاري و هماهنگي تيم را بررسي كنيم.

وي اشاره كرد:‌ نخستين جلسه ناظرين هندبال بانوان نيز طي روزهاي 3-2 خرداد در فدراسيون برگزار شد و موضوع آن وضعيت آموزش ناظران جهت برگزاري مسابقات بود.

نوري گفت:‌ برگزاري چنين جلساتي باعث مي شود كه سطح كيفي و كمي ليگ برتر بانوان بالا رود.

وي خاطر نشان كرد: بانوان هندباليست كشورمان از قابليت هاي خوبي برخوردارند و حضور پرشور در ليگ برتر و آمادگي لازم براي اعزام به مسابقات آسيائي بيانگر اين موضوع است كه اين ورزش اندك اندك جايگاه خود را در ميان بانوان پيدا مي كند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار