وکيل متهم (ط .ن) در دفاع از موکل خود، گفت: موکلم به دليل سابقه و عملکرد موفق در عرصه مديريتي اين پول را بعنوان پاداش دريافت کرده و مرتکب هيچ تخلفي نشده است.

به گزارش خبرنگار  حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، يکي از وکلاي متهم (ط. ن) در ادامه دادگاه فساد بزرگ مالي در دفاع از موکل خود اظهار داشت:  موکلم مديرعامل شرکت خدمات فولاد ايران بوده ولي هيچ گونه سهمي در اين شرکت نداشته و تنها در عرصه فروش فولاد با شرکت هاي خارجي و داخلي مراورده داشته است.

وي افزود: شرکت خدمات فولاد ايران به مديريت موکلم در طي چند سال اخير معاملات قابل توجهي داشته و توانسته سود کلاني را نصيب کشور کند.

وکيل متهم (ط. ن) افزود: ميان شرکت خدمات فولاد ايران و گروه صنعتي فولاد ايران بيش از 500 تا 600 ميليارد تومان مبادله صورت گرفته است و اين باعث شده است که سود فراواني نصيب شرکت خدمات فولاد ايران شود.

وي ادامه داد: طبق مصوبه اي که در شرکت خدمات فولاد ايران از سوي هيئت مديره اتخاذ شده بود مديرعامل شرکت مي توانست حدود 10 درصد از سود شرکت را به  خاطر عملکرد مثبت به خود اختصاص دهد. که اين موضوع در زمان مبادله تجاري ميان شرکت خدمات فولاد ايران و گروه صنعتي فولاد ايران به دليل عملکرد موکل بنده ط ن از سوي م ش رئيس سازمان بازنشستگي شرکت خدمات فولاد ايران به وي به خاطر عملکرد موفقش پرداخته شده است.

وکيل متهم(ط.ن)  تصريح کرد: مبلغي که به موکلم داده شده  پاداش بوده و اين موضوع به دليل عملکرد موفق وي در عرصه سود دهي به شرکت صورت گرفته  و هيچ گونه خلاف قانوني در کار نيست.

وي افزود: با معامله اي که مابين شرکت خدمات فولاد ايران و شرکت گسترش فولاد صورت گرفته است بيش از 60 تا 70 ميليارد تومان نصيب شرکت خدمات فولاد شده است از اين رو هيئت مديره اين شرکت مبلغي را به عنوان پاداش به  موکل بنده داده است.

يکي از وکلاي متهم (ط. ن) در پايان تاکيد کرد: با توجه به اينکه موکلم تنها به دليل اعتماد در راستاي معامله با شرکت گسترش فولاد وارد عمل شده است و از کارهايي که در اين شرکت صورت گرفته  هيچ گونه اطلاعي نداشته  تقاضا دارم قرار بازداشت وي لغو و به قرار وثيقه تبديل شود./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار