مدیر آبفای شهرستان اردل گفت: تکمیل طرح بزرگ آبرسانی شهر اردل از محل دره باغ‌رستم نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، جهانبخش ظفریان امروز در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته 100 انشعاب آب به شهروندان شهر اردل واگذار و 600 متر از شبکه‌های فرسوده این شهر نوسازی شد.

وی با اشاره به طرح بزرگ آبرسانی شهر اردل، گفت: طرح بزرگ آبرسانی شهر اردل از محل دره باغ‌رستم تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و افزون بر 30 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

ظفریان با بیان اینکه برای تکمیل این طرح نیاز به 10 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: نصب تجهیزات تله‌متری و کلرزنی و تامین سه دستگاه پمپ فشار قوی از جمله کارهای باقیمانده این طرح است که در صورت محقق شدن اعتبار مورد نیاز، این طرح در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر آبفای شهرستان اردل با اشاره به وضعیت آب شرب مردم این شهرستان، گفت: چاه‌های آب شرب این شهر به دلیل خشکسالی و اجرای تونل بهشت‌آباد کاملاً خشک شده و برای تامین آب این طرح، انتقال آب از دره باغ‌رستم در حال انجام است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، آن را زیر بنای سلامتی و حیات انسان دانست و گفت: طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت روزانه 30 هزار نفر از مردم دنیا به علت کمبود آب سالم و بهداشتی جان خود را از دست می‌‎دهند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.