عليرضا سجادپور مدير كل نظارت و ارزشيابي در خصوص ركود و بحران پيش آمده در سينما از سوي برخي سينماگران گفت: حدود 36 فيلم سينمايي از آغاز سال جديد در مرحله پيش توليد، پس از توليد و يا حين توليد هستند.

عليرضا سجادپور مدير كل نظارت و ارزشيابي وزارت فرهنگ وارشاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: طي چند روز گذشته آمار دقيقي از توليدات سينماي ايران گرفته شده و به اين نتيجه رسيديم كه تاكنون حدود 36 فيلم سينمايي ما در ارديبهشت ماه در مرحله پيش توليد، پس از توليد و حين توليد در حال ساخت هستند.
وي افزود: اگر معناي اين توليدات ركود و بحران در سينما است بايد در دايره المعارف نگاهي كنيم.
مديركل نظارت و ارزشيابي تصريح كرد: سينماگران مي‌دانند كه سينما در يك جريان توليد و رونق بسيار خوب به سر مي برد، اما اينكه برخي صاحبان رسانه سياه نمايي هايي را براي حاشيه و جريان سازي سينما نشان مي دهند حركت درستي نيست.
وي ادامه داد: بحث اكران هميشه حاشيه هاي خود را داشته و در سينما نيز همانند هر صنف ديگري اختلاف سلايق بسياري وجود دارد اما در كنار تمامي اينها بايد شرايطي فراهم شود تا فيلمهايمان در ‌كمال آرامش و به دور از حاشيه و جنجالي اكران شوند.
سجادپور تصريح كرد: شوراي صنفي نمايش نيز مواظب باشد تا فيلم هاي شبيه به يكديگر به لحاظ مضمون و محتوا يكديگر را پوشش ندهند و با توجه به تنوع مضامين و محتواي بسيار خوب فيلم هاي سينمايي به مرور زمان شاهد رونق و فروش فيلم ها در طول ايام ديگر سال خواهيم بود./ي2
برچسب ها: سینما ، ارزشیابی ، سجادپور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار