نایب رئیس هیات ژیمناستیک استان اصفهان که داور بین‌المللی ژیمناستیک نیز محسوب می شود برای قضاوت در مسابقات جهانی بلغارستان عازم این کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک سال 2012 به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود و داور بین‌المللی ژیمناستیک اصفهان در بخش بانوان به داوری می‌پردازد.

مسابقات جهانی ایروبیک از دیروز به مدت 10 روز در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود و الهام صانعی داور بین‌المللی ژیمناستیک در این رقابت‌ها داوری می‌کند.

صانعی که در حال حاضر به عنوان نایب رئیسی بانوان هیات ژیمناستیک استان اصفهان فعالیت می‌کند، سابقه چندین دوره داوری در مسابقات جهانی را در کارنامه‌اش دارد.

داور بین‌المللی ژیمناستیک اصفهان درمورد قضاوت در مسابقات جهانی بلغارستان گفت: با حمایت‌های مسئولان ، بانوان داور فرصت حضور در میادین بین‌المللی را پیدا کرده‌اند.

الهام صانعی تصریح کرد: حمایت‌هایی که طی سال‌های گذشته فدراسیون ژیمناستیک و مسئولان ورزشی داشته‌اند و همچنین پیگیری و تلاش خود داوران توانسته‌ایم در عرصه‌های بین‌المللی جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

وی که در سال 83 درجه داوری بین‌المللی خود را کسب کرده است، در این باره افزود: بر اساس دستورالعمل فدراسیون جهانی، تا پیش از پایان سال 2012 باید سابقه چهار دوره قضاوت در مسابقه‌های جهانی را پیدا می‌کردیم تا بتوانیم به یک رده بالاتر در داوری ارتقا یابیم.

داور بین‌المللی ژیمناستیک که مسئولیت نایب رئیسی بانوان هیات ژیمناستیک استان اصفهان را نیزبرعهده دارد، با اشاره به مسابقه‌های جهانی بلغارستان بیان داشت: در این رقابت‌ها بهترین داوران بین‌المللی دنیا به قضاوت می‌پردازند و حضور در کنار این داوران کلاس آموزشی بسیار خوبی برای ما است.

تیم 6 نفره ایروبیک ژیمناستیک کشورمان بامداد امروز تهران را به مقصد بلغارستان، محل برگزاری مسابقات جهانی 2012 ترک کرد.

علیرضا فرخ، امین ارباب، مصطفی موسوی، رضا فرخیان، محمد سکاکی و حبیب عبادی اعضای تیم ایروبیک ژیمناستیک کشور را تشکیل می‌دهند و گریگوری آلکان قهرمان سابق جهان سرمربی این تیم است./س

برچسب ها: اصفهان ، داور ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ولی احمدی
۱۵:۰۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
با سلام چرا مسابقات مرحله ای بین کودکان در استان وکشور برگزار نمی شود