مدير عامل فولادمبارکه از کسب موفقيت هاي ارزشمند این شرکت در راستاي تحقق شعار توليد ملي ،‌حمايت از کار و سرمايه ايراني خبر داد .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مسعود سمیعی نژاد گفت:شرکت فولادمبارکه در ادامه ثبت رکوردهای فروردین ،‌در ارديبهشت ماه سال جاري ، علاوه بر ثبت رکوردهاي جديد در توليد کلاف گرم ،‌حمل محصول به مقصد مشتريان و کاهش مصرف نسوز ،‌توانست لوح و تندیس جشنواره روابط عمومی های کشور در بخش مستندسازی و لوح و تندیس جشنواره روابط عمومی های استان در بخش تبلیغات و بازاریابی را کسب کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود : ناحيه نورد گرم با توليد 464 هزار و 514 تن کلاف گرم به ميزان 4 هزار و 114 تن بيشتر از رکورد قبلي اين واحد که به ميزان 460 هزار و 400 تن در فروردين ماه محقق شده بود، توليد داشته است.

وي در ادامه گفت : ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا نيز با توليد 62 هزار و 645 تن به ميزان 645 تن بيشتر از رکورد قبلي اين واحد توليد داشته است و براي دومين ماه پياپي رکورد اين ناحيه را بهبود بخشيد.

مديرعامل فولادمبارکه افزود : در خصوص حمل انواع محصولات به مقصد مشتريان نيز با ارسال بيش از 539 هزار تن به ميزان 2 درصد رشد نسبت به رکورد قبلي داشته ايم ضمن اینکه رکورد قبلي حمل محصول به مقصد مشتريان به ميزان 525 هزار تندر فروردین محقق گردید.

مديرعامل فولادمبارکه در ادامه گفت: در بخش مصارف نسوز نيز طي ارديبهشت ماه مصرف نسوز در قسمتهاي مختلف شرکت به 5/7 کيلوگرم بر تن مذاب رسيد که در نوع خود رکورد بي سابقه اي در سطح جهان مي باشد.

وي خاطر نشان کرد : بيش از 95 درصد از نسوز مورد استفاده در فولادمبارکه از داخل کشور تأمين میشود که علاوه بر صرفه جوئي در هزينه ها و ايجاد اشتغال، از خروج ميليونها دلار ارز از کشور جلوگيري شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.