شهردار منطقه 7 با اشاره به پیشرفت 40 درصدی پروژه بازسازی و بهسازی پل سید خندان ،از تبدیل شدن این پل به یک نماد شهری هم چون برج آزادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهردار منطقه 7 ،رمضان میر عباسی با بیان اینکه پروژه بازسازی و بهسازی پل سید خندان از اواخر اسفندماه سال 90 شروع و تاکنون 40 درصد پیشرفت داشته است گفت:در چهارمین جلسه راهبردی این پروژه مقرر شد تا با کوتاه شدن مراحل اجرای کار ضمن حفظ کیفیت پروژه تا پایان شهریور ماه قبل از بازگشایی مدارس بازسازی و بهسازی پل به اتمام برسد.
وی افزود:جا نمایی ترمینال های تاکسی، فضاهای خاص از جمله نمازخانه،سرویس های بهداشتی و در بررسی طرح پیاده راه حاشیه پل به منظور اثر گزاری بیشتر نماد شهری از دیگر مصوبات کمیته راهبردی بود که در حال بررسی است.
میر عباسی،فراهم شدن تمهیدات لازم برای عبور خط 5 خطوط اتوبوس های تندرو از روی پل سید خندان و افزایش توان عملیات ترافیکی و بهسازی این ترمینال که با اجرای عملیات فوق،وضعیت نابسامان خطوط تاکسی نیز بهبود می یابد را از دیگر اقدامات اجرایی در این پروژه عنوان کرد.
شهردار منطقه 7 تبدیل شدن پل سید خندان از یک فضای بی دفاع شهری به فضای ماندگار شهری مانند برج آزادی را از اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت:به لحاظ بصری،این پل به یک سازه ماندگار شهری تبدیل می شود که تمامی اقدامات فوق مستلزم عملیات مختلف فرهنگی،اجتماعی،عمرانی و ترافیکی است.
وی افزود:اجرای طرحهای بلند مدت برای معابر حاشیه پل از جمله زیر گذر شدن خیابان شریعتی پیش بینی شده است  که در کنار بررسی نیازمند مجوز مراجع ذیربط است.
میر عباسی خاطرنشان کرد:با اتمام پروژه ،پل سید خندان به یک الگوی ویژه رسیدگی به اماکن بی دفاع شهری تبدیل شود./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار