مسئله راه اندازي سالن شماره 3 ايرانشهر با توجه به تغيير شهردارها، هنوز با برنامه مشخص روبرو نيست.

باشگاه خبرنگاران-در سال 90 خبرهاي خوبي مبني بر راه اندازي سالن شماره 3 تماشاخانه ايرانشهر شنيديم.
در اين خصوص چند خبر به طور مستمر منتشر شد و وعده هاي دلگرم كننده اي دريافت كرديم.
راه اندازي اين سالن با توجه به اين كه تماشاخانه زير نظر شهرداري فعاليت مي‌كند، بايد با  همكاري و تائيد شهردار منطقه انجام مي‌گرفت اما متاسفانه با تغيير شهردار پيشين منطقه ورودي كار آمدن شهردار جديد اين مسئله به تعويق افتاد و هنوز خبري از آن نيست.
قرار بود نمايش «آمديم، نبوديد، رفتيم» به كارگرداني رضا حداد،‌اجراي خود را در اين مكان به صحنه ببرد اما همين مسئله و انتظار تائيد شهردار جديد منطقه از اين اتفاق جلوگيري كرد.
اما مسئله اين جاست كه شهردار پيشين منطقه با موافقت كامل وارد عمل شد و به طور حتم اين اتفاق مورد تائيد شهردار تهران نيز هست چطور مي شود كه يك اتفاق بزرگ مانند راه اندازي يك سالن نمايشي مورد تائيد شهردار منطقه اي نباشد در حالي كه شهرداري مشكلي در آن نبيند.
هميشه مشكل كمبود سالن از معضلات هنر تئاتر بوده است اما زماني كه موجبات راه اندازي محلي براي اجراي نمايش مهيا مي‌شود از هر سو سازهاي مخالفي برمي‌آيد كه آن اتفاق را به تعويق مي اندازد.
تماشاخانه ايرانشهر تحت نظر شهرداي است و به نوعي انتظار مي‌رود كه روند آماده سازي و يا افتتاح يك محل سريعتر انجام شود اما در اين مقام نيز مشكلات سربرمي‌آورد و مدت هاي طولاني زمان مي برد تا در خصوص آن مورد خاص خبري بشنويم، چه مثبت باشد و چه منفي./ي2
يادداشت از شيوا حميدخاني.
برچسب ها: یادداشت ، تئاتر ، ایرانشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار