فرماندار چالدران گفت: 10.5 میلیارد ریال برای احداث ساختمان دانشگاه پیام نور چالدران هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور در بازدید از عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه پیام نور چالدران اظهار داشت: این دانشگاه از شهریور سال 88 با زیربنای یک هزار و 880 مترمربع در حال احداث است که با ساخت آن شاخص‌های علمی این شهرستان رشد می‌یابد.

وی با تاکید بر ایجاد امکانات آموزشی در دانشگاه‌های این شهرستان افزود: دانشگاه‌های شهرستان چالدران باید با ایجاد امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی درصدد جذب بیشتر دانشجویان به این شهرستان باشند.

قلی‌پور ادامه داد: شهرستان چالدران در سال‌های اخیر روند رو به رشدی در زمینه علمی داشته و با توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان زمینه‌های رشد بیش از پیش فراهم می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور چالدران در ادامه این بازدید گفت: ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان دارای 20 کلاس درس بوده و امکانات آموزشی از جمله تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه زبان در این دانشگاه فراهم شده است.

اسماعیل صفر علیزاده ادامه داد: با بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشگاه فضای آموزشی توسعه یافته و امکان جذب بیشتر دانشجویان فراهم می‌شود که در این راستا تعداد رشته‌های دانشگاهی نیز افزایش می‌یابد.

وی در ادامه از آغاز عملیات احداث ساختمان فرهنگی دانشگاه پیام نور خبر داد و اضافه کرد: ساختمان فرهنگی دانشگاه پیام نور در زمینی به مساحت 400 مترمربع با دو میلیارد و 400 میلیون ریال از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود.

شایان ذکر است، دانشگاه پیام نور چالدران در حال حاضر دارای هزار دانشجوی دختر و پسر است که در 18 رشته کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند./س

برچسب ها: دانشگاه ، چالدران ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.