شهردار منطقه 9 با تاکید بر اقدامات ویژه در بحث رفاه کارکنان گفت:طبق پیش بینی های بعمل آمده خردادماه سال جاری مجتمع مسکونی 120 واحدی عطر یاس در ورودی غربی پایتخت به بهره برداری می رسد.


نصرالله آبادیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: برای نیل به این هدف از مهرماه سال 1389 زمینی مشخص شده که پس از اخذ جواز و با تشکیل هیئت مدیره برای آغاز به کار پروژه تصمیم گیری و 18 ماه برای بهره برداری از آن در نظر گرفته شد.
وی اظهار داشت:این مجتمع مشابه داخلی ندارد و به شکل مطلوب احداث شده و جهت ساخت مجتمع مبلغی حدود 110 میلیارد ریال هزینه شده است.

آمر کعبی قائم مقام شهردار منطقه 9 هم ادامه داد: اعتبار لازم جهت احداث این مجتمع از محل سرمایه گذاری اعضاء تعاونی مسکن کارکنان شهرداری منطقه 9 تسهیلات بانکی و بخشی دیگر از محل فروش واحدهای مازاد و تجاری تامین شده است.
وی با اشاره به بکارگیری بهترین مصالح جهت احداث پروژه بیان داشت:این پروژه ها با زیربنایی 22 هزار متر مربع و در 3 بلوک 48 واحدی طراحی شده که برای هر 44 واحد یک ورودی جداگانه در نظر گرفته شده است.
رامین کریمی اورگانی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 9 هم در این باره گفت:به لحاظ جغرافیایی پروژه موقعیت مطلوبی داشته و در حد فاصل بزرگراه فتح و 45 متری زرند قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد:امید است در چند سال آینده و با وجود پروژه های تعاونی مسکن و اقدامات سریع در این خصوص سایر پرسنل شهرداری منطقه در بخش تامین مسکن مشکلی نداشته و تمامی کارکنان منطقه صاحب خانه شوند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.