بارتون اعلام کرد ، هیچ گونه اعتراضی نسبت به رای نهائی اتحادیه ی فوتبال انگلستان و محرومیت بی سابقه ی خود، ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال،  بارتون به علت رفتار زشتش در آخرین دیدار لیگ برتر این کشور از سوی اتحادیه فوتبال به طرز شگفت آوری تنبیه شد او ملزم به پرداخت جریمه ای نقدی بالغ بر هفتاد و پنج هزار پوند و همچنین محرومیت از همراهی تیمش در دوازده دیدار پیش رو شد که خود به نوعی در تاریخ فوتبال بی سابقه بود.
 البته رفتار وی نیز در زمین به همین ترتیب بود ، وی تا آرنج خود محکم به کارلوس توزکوبید سپس سرجیو آگوگوئه رو ولگد زد و بعد با ونست کامپنی درگیر شد و داور کارت قرمز را مستقیم به وی نشان داد.
مسئولان تیم فوتبال  کیوپی آی اعلام کردند که در نظر دارند این حوادث را به طور دقیق مورد تحقیق و بررسی قرار دهند.
آنها در بیانیه ای رسمی اعلام کردند: تیم فوتبال کوئیز پارک اعلام می کند که تحقیق و تفحصی و جامع در ارتباط با این موضوع را در دست بررسی قرار داده اند و به زودی نتیجه ی حوادث پیرامون دیدار این تیم مقابل منچستر سیتی و رفتار جویی بارتون را اعلام خواهند کرد.
 به دنبال همین موضوع هافبک خاطی این تیم نیز گفت که به تصمیم اتحادیه فوتبال احترام می گذارد و هیچ اعتراضی از خود نشان نخواهد داد.
 این باشگاه اعلام کرده است که تحقیقات آنها دو هفته ادامه خواهد داشت و در طول این مدت، جوئی بارتون حق هیچگونه اظهار نظر در این رابطه را نخواهد داشت وبهتر است رسانه ها وی را تحت فشار قرار ندهند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار