در ادامه ششمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه، متهم (ح.ر) گفت: چك‌ها را به كساني كه اعتماد داشتيم مي‌داديم تا بتوانيم پول‌هاي وصول شده را دريافت كنيم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه ششمين جلسه رسيدگي به اختلاس بيمه، متهم(ح-ر) به اتهام معاونت در اختلاس توام با جعل با تشكيل شبكه چند نفره به واسطه همكاري كاركنان بيمه و وصول 11 فقره چك ناشي از اختلاس به مبلغ 2 ميليارد و 313 ميليون و 63 هزار ريال و تحصيل مال نامشروع به ميزان 350 ميليون ريال در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت:‌ اتهامات كيفرخواست را نمي‌پذيرم.


وي ادامه داد: من با(ف) باجناق هستم و به واسطه اين نسبت فاميلي تعدادي چك را براي وي وصول كردم و به هيچ عنوان نمي‌دانستم اين چك‌ها به منظور اختلاس صادر شده است.


قاضي خطاب به متهم گفت: دفاع پذيرفتني از خود ارائه دهيد و در گفتارتان صداقت داشته باشيد.


 متهم اظهار داشت: اگر مي دانستم كه چك‌ها به منظور اختلاس صادر  شده است خانواده  و همسرم را در اين موضوع دخالت نمي‌دادم.


وي در خصوص دلايل وصول چك‌ها بيان كرد: وصول اين چك‌ها  به منظور پرداخت مبالغ تعميرگاه‌ها از سوي (ف) مطرح مي‌شد و من به خاطر اعتمادي كه به او داشتم اظهاراتش را مي‌پذيرفتم.


اين متهم در پاسخ به سوال قاضي مبني بر اينكه چند حساب بانكي و در كجاها داريد؟ گفت: 8 حساب بانكي دارم و تعدادي از اين حساب‌ها را به دستور آقاي (ف)باز كرده‌ام.


وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چرا  اين تعداد حساب باز كرده بوديد اظهار داشت: براي اينكه بتوانيم چك‌ها را در حساب‌هاي مختلف بخوابانيم تا كسي شك نكند البته اين موضوع را آن موقع نمي‌دانستم.


متهم گفت: براي وصول چك‌ها آدرس و شماره تلفن‌ها را (ف)  به من مي‌داد تا بر روي چك‌ها بنويسم.


وي درباره اينكه به چند نفر چك داده گفت: به همسرم و خاله‌ام چك براي وصول كردن داده‌ام.


اين متهم ادامه داد:‌ چك‌ها را به كساني كه اعتماد داشتيم مي‌داديم براي اينكه بتوانيم پول‌ها را تحويل بگيريم.


وي در خصوص اينكه قرار بوده يك مغازه به همراه (ف)  خريداري كند،  گفت:‌اصلا چنين قراري نداشتيم و فقط مي‌خواست كاري براي من راه بياندازد.


متهم در آخرين دفاعيات خود گفت:‌ت حصيل مال نامشروع به ميزان 35 ميليون تومان را قبول ندارم  و نمي‌دانم از كجا آمده، من ندانسته چك‌ها را وصول مي‌كردم و ريالي هم به كسي ندادم و خودم هم دريافت نكردم./پ3

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار