در ادامه ششمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس متهم(ف.ن)، با بيان اينكه 15 سال سابقه كار دولتي دارد، گفت: اصلا اهل ريسك كردن نيستم و نمي‌دانم چطور اين كار را انجام داده‌‌ام.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در ادامه ششمين جلسه دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه متهم خانم(ف.ن) به اتهام معاونت در اختلاس توام با جعل با تشكيل شبكه چند نفره به واسطه همكاري با كارمندان بيمه و وصول 4 فقره چك ناشي از اين اختلاس به ميزان 889 ميليون و 365 هزار ريال در جايگاه حاضر شده و در دفاع از خود، اظهار داشت:‌ اتهامات وارده را قبول ندارم و هيچ اطلاعي از اختلاس و  از روند كاري بيمه هم آگاهي نداشتم.


اين متهم ادامه داد: چك‌ها را از (ح.ر) كه خواهرزاده‌ام است دريافت مي‌كردم و پس از وصول آنها مبالغ را به وي تحويل مي‌دادم.


وي افزود:‌ (ح.ر) چك‌ها را از (ف) دريافت مي‌كرد و قرار بود كه يك مغازه با (ف) در كرج راه بيندازد كه امكان پذير نشد.


اين متهم با بيان اينكه من كارمند مركز بهداشت هستم تصريح كرد: 15 سال سابقه كار دارم و اصلا اهل ريسك كردن نيستم؛ نمي‌دانم كه چطور اين اتفاق افتاد كه من در اين جمع گرفتار شدم.


وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا اين چك‌ها در وجه شما بود پاسخ داد: اصلا به ياد ندارم كه اين چك‌ها در وجه چه كسي بودولي من چك‌ها را با آدرس و مشخصات دقيق خودم پشت‌نويسي مي‌كردم.


اين متهم ادامه داد: (ف)  باجناق خواهرزاده‌ام (ح.ر) است و من قبل از تشكيل دادگاه سال گذشته اصلا با ( ف) ملاقاتي نداشتم و يا اصلا ايشان را نديده بودم و در جريان اين پرونده با وي آشنا شدم.


وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در چند بانك حساب دارد گفت:‌من در اكثر بانك‌ها حساب دارم چون مدت زيادي است كه در كرج زندگي مي‌كنم.


اين متهم با اشاره به سابقه كاري خود خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه خودم در سيستم اداري كار مي‌كنم اصلا فكر نمي كردم در يك سيستم اداري دولتي چنين اتفاقي رخ دهد و تصور مي‌كردم كه زمان اين چك‌ها قانوني و مشكلي ندارد.


وي در پاسخ به سوال قاضي مبني بر اينكه آيا (ح.ر) در قبال دريافت اين چك‌ها پولي مي‌گرفت گفت:‌ فكر نمي‌كنم كه پولي دريافت مي‌كرد؛ اگر مبلغي مي‌گرفت وضع مالي‌اش اينگونه نبود.


اين متهم در آخرين دفاعيات خود گفت:‌من كارمند رسمي مركز بهداشت هستم و سرپرستي دو فرزندم را بر عهده دارم و از محضر دادگاه عاجزانه مي ×واهم كه به من توجه ويژه داشته باشم./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار